• Welke videoclip vind jij dat moet worden uitgebracht, moet het van het engelse of het duitse album zijn, welk nummer en hoe moet de videoclip eruit zien?
    Ik zeg wo sind eure handen en dat je ze dan alleen in de bus ziet zitten en dat je steeds beelden ziet van hun tour en achter de schermen...

    Ook wo sind eure hande of reden
    Bij WSUH: op het podium en als ze dan refreintje ofzow zinge/spele iedereen flipt :P
    reden: Een meiske da hun komt bezoeken in hun hotelkamer ofzow, dan wil ik da meiske zen :D


    Don't be a drag, just be a queen.

    lol!! neej te laat die rol is voor mij :P

    err... ik vind... Wo Sind Eure Hande... eerst lopen ze door een stad (savonds) en vlak voor het refrein lopen ze een club binnen en dan draait de camera weg en dan zie je ze op het podium staan en dan keihaard rocken! (XD)

    en dan lopen ze weer en gaan ze een gebouw in waar ze de trap op lopen en dan op het dak staan super veel fans en dan spelen ze het hele liedje uit.. XD

    zoiets??


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    spring nicht !!! of ready set go!

    heo gaat die dan?


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    die bestaan al!! xD


    Don't be a drag, just be a queen.

    zo moeilijk om te kieze eigelijk xD ik vind zoveel leidjjs goe (Allemaal dus xD)
    schwarz en dn een hele tijd zwart beeld whahaha kzie et l voor mij en ieder1 alty 8er dn tv en dn na zwart beeld aan et zien terwijl da ze zo aan et meezinge zijn xD whahah srry mense xD kweenie welk liedjj en kzou uk la ni weten oe et clipke moe gn xD ma eeeh...mssn kunne ze best ook is een clipjj vo don't jump make hé xD

    -xXx-

    jah maar dat wordt dan net als ready set go, alleen de monden '-_- (maar toch vette clip XD) maar ik vind An Deiner Seite echt helemaal geweldig!!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Wo sind Eure Hande zou zaaalig zijn in een klip. Scream vond ik ook super en natuurlijk Monsoon. Misschien ook een clip van Reden of On the Edge, da zijn mega zalige liekes. Of nen nieuwe CD :D:D:D

    heeft iemand 1000 meere al gezien als clip??

    dat leidje is zoooo geniaal!!


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    heeft iemand 1000 meere al gezien als clip??

    dat leidje is zoooo geniaal!!


    die is btw vandaag in premiere gegaan bij viva :D

    zal morgen dan wel op youtube ofsow staan XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Forgotten Children!!
    dat de kinderen door hun ouders worden vastgehouden en dat tokio hotel*auhum bill*hen komt redden xD


    death to the one at the end of the serenade.

    of On the edge.
    Dat de jongens met een meisje willen afspreken en op een bepaaldt moment haar de heg sleuren enz


    death to the one at the end of the serenade.

    eerst had ik ich bin da gezegt omdat ik als ik dat nummr hoor altijd moet huilen omdat het gewooooon zo mooi is..maarja die bestaat sind kort..supr lieve cli by the way! whaha..maar..tja...ich bin da..ow w8 sorry die staat niet op een van die albums...mmmmm...tja...thema 1# is ook supr leuk..of forgotten children...(flower)

    An Deiner Seite (Ich Bin Da) staat wel op een album howr XD of bedoelde je die niet?

    en hebben jullie 1000 meere al gezien? mooie clip!! en zo snel opgenomen XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    ik hoop dat de clip Totgeliebt word



    (bericht aangepast door een moderator)


    i hate everyone