• Helleeuww,, weten jullie nog leuke vehaaltjes ofzoo?? ik verveel me namelijk te pltter xD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Hier is mijn verhaaltje, hij is best wel melig al zreg ik het zelf


    Er waren eens 1 komkommer en 1 appelflap De komkommer en de appelflap waren verliefd, maar de ouders van de Komkommer vonden dat niet goed. Dus bedachten Appelflap en Aardappel(de raadgever van Appelflap)een plan, Appelflap zou zich in een nepslaap drinken, en dan zou het lijken alsof het dood was, dan zouden ze het begraven en ging Komkommer het redden, Dat plan ging Aardappel vertellen aan Komkommer, maar onderweg werd Aardappel doodgeschtoen door Pannekoek(6) , daardoor wist Komkommer het niet... hij hoorde dat Appelflap dood was, en pleegde zelfmoord, xD toen Appelflap wakker werd hoorde ze van de raadraadgevr van Aardappel genaamd Oliebol dat Komkommer zelfmoord had gepleegd, maar Appelflap wist dat Oliebol en Pannenkoek samen een plan hadden gesmeedt om Aardappel te vermoorden dus vermoorde Appelflap Oliebol en Pannekoek (6) Daarna hoorde ze dat ook haar familie zelfmoord had gepleegd xD omdat ze dachten dat Appelflap dood was, en pleegde Appelflap ook zelfmoord...xD



    and they lived happy ever after in heaven xD


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag