• weet je waar je is op moet letten?? als je in de fotoboeken van de jongens kijkt he, zie je meestal heel veel foto's van zichzelf, en bijna van niemand anders of van hun vrienden of idolen maar bij de meeste staan ze zelf er sowieso in twee keer (als ze meerder foto's hebben he)

    hebben jullie daar al is opgelet
    en als jullie iemand (van de jongens) vinden bij wie dat niet zo is wil ik dat wel is weten


    Live life limitless.

    Ik heb daar nooit op gelet O.o waarom zou ik daarop letten..?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ik heb daar nooit op gelet O.o waarom zou ik daarop letten..?


    ja nee gewoon, maar dat is gewoon bijna zo alleen bij een paar storywhrither of zo iets denk ik niet


    Live life limitless.

    jah net nog k zat tusse de foto's te kijke stond er wel een bij vn 2 jongens volgens mij maar dt ware ook alle foto's uit het fotoboek ;S


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    jah net nog k zat tusse de foto's te kijke stond er wel een bij vn 2 jongens volgens mij maar dt ware ook alle foto's uit het fotoboek ;S


    zie je, bij een paar jongens niet maar bij de andere staan er meestal alleen foto's van ze zelf in of van hun vrienden


    Live life limitless.

    jah net nog k zat tusse de foto's te kijke stond er wel een bij vn 2 jongens volgens mij maar dt ware ook alle foto's uit het fotoboek ;S


    zie je, bij een paar jongens niet maar bij de andere staan er meestal alleen foto's van ze zelf in of van hun vrienden


    maar ook nog van artiesten en zo


    Live life limitless.

    tis wel zo meestal dn ;)
    altijd vn zichzelf de meeste dn


    when words fail, music speaks.

    Ng niet op gelet!


    ' Yes, music is the new religion_

    ng Nii op gelet,maar het stoort mij niet:P
    xx


    everybody needs a song.

    jah da is

    alle ajh van de weinige jongens die op quizlet zitten (wa in feite erg is) zetten ze meestal foto's van zichzelf dr in!!

    lies


    everything you imagined, and more...

    jah da is

    alle ajh van de weinige jongens die op quizlet zitten (wa in feite erg is) zetten ze meestal foto's van zichzelf dr in!!

    lies


    dat zei ik toch


    Live life limitless.