• Jaah, dit heb ik eigenlijk dus al een tijdje in mijn achterhoofd en ik weet niet of het al is voorgesteld but;

    er zijn hier ook veel mensjes die het niet zo hebben voor de Jonas Brothers -ik onderandere- dus zou het niet handig zijn om -net zoals bij Tokio Hotel- een filter te plaatsen en dat ze bij een quizlet ontwerpen het ook moeten aanduiden of het over JB gaat of niet? ^-^ aangezien er dat wél is voor Tokio Hotel en de mensen die het dus niet zo voor Tokio Hotel hebben dat wel kunnen doen wil ik het ook kunnen ivm JB :Y) Anders vind ik het discriminatie voor Tokio Hotel? (A)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    liefert ben het met je eens
    sorry voor de fans maar JB komt men neusgate uit --'
    niet letterlijk neme x'D

    ik snap wel waarom je een JB filter wilt [als fan natuurlijk niet maarja --'] maar dan kan iedereen beginnen he, zo zou ik dan bv een twilight filter willen, maar dat gaat gewoon allemaal niet
    en btw, ik heb bijna nooit JB quizen in de kant staan hoor :8


    You're a star in heaven.

    ik snap wel waarom je een JB filter wilt [als fan natuurlijk niet maarja --'] maar dan kan iedereen beginnen he, zo zou ik dan bv een twilight filter willen, maar dat gaat gewoon allemaal niet
    en btw, ik heb bijna nooit JB quizen in de kant staan hoor :8



    Ik bijna altijd oÔ


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)


    Ik bijna altijd oÔ


    stom --'


    You're a star in heaven.

    (...)

    stom --'


    Ja he, nu staat er de kop van Joe :3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)

    Ja he, nu staat er de kop van Joe :3


    wisselen? ik heb de hele tijd TH en ik heb geen zin om die filter aan te zetten aangezien ik een TH quiz volg van een vriendin x']


    You're a star in heaven.

    (...)

    wisselen? ik heb de hele tijd TH en ik heb geen zin om die filter aan te zetten aangezien ik een TH quiz volg van een vriendin x']


    Nou..oké ^-^


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Maar dan kunnen we ook een CB,KP,HP en een Twilight filter nemen. Leuk bedacht,maar ik denk niet dat het er komt.


    Music is the new sex

    (...)

    Nou..oké ^-^


    háhá ^^


    You're a star in heaven.

    Nee, niet nodig.
    Er zijn lang niet zoveel JB-quizjes, als de TH-quizzen.
    x


    ok

    Vind ik wel een goed idee .
    Ik moet de JB's niet echt .

    x

    Er zijn eigenlijk veel meer Tokio Hotel quizen dan JB quizen.
    Jonas Brothers (H)


    : )

    Maar dan kunnen we ook een CB,KP,HP en een Twilight filter nemen. Leuk bedacht,maar ik denk niet dat het er komt.

    Exactly.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaa ik wil een JBfilter en wel nu :Y)
    En een voetbalfilter, want als ik nog 1 keer een foto van Ronaldo of Torres zie(ofzo) dan kots ik de boel onder

    Vind het een goed idee maar het is onbegonnen werk want dan moet je er overal een van maken x'D


    Tears are crashing out of my eyes