• Jah dat ben ik, ondertussen wel al een tijdje eigenlijk! Ik weet echt niet meer hoe ik men gevoelens nog kan verbergen hé, natuurlijk wil ik een relatie met hem! Maar der is een klein probleempje

    Dus ik en hem komen nu wel heel goed overeen, gewoon als hele goeie vrienden, maar ik wil echt meer, en ik zie hem echt graag! het is de enige jongen waar ik ooit al verliefd op ben geweest! maar het probleem is dus, dat hij al een vriendinnentje heeft, hij ziet ze nooit! maar toch is hij er mee!

    Ik vind het zo kut! Ik ben echt stapel op hem. Maar ik kan men kansen nu totaal niet inschatten, doordat hji een meisje heeft, en dan nog iets, ik wil natuurlijk ook niet dat dat meisje haar hart zou breken !!

    Dus wat moet ik doen? hem gewoon vergeten? Of moet ik toch men hart volgen?!

    Als je echt GOEIE raad heb Pb ^^

    Vraag of hij het zeker weet of hij met haar verder wilt, aangezien hij haar zo weinig ziet.
    Ik ga voor, hoemoeilijk het ook kan zijn, je hart volgen.

    nja..gewoon ervoor gaan zou'k zegge! als hij dat meisje toch nooit meer ziet.. het kan goed zijn dat hij er eigenlijk vanaf wilt, maar haar niet durft te dumpen ofzow..
    && ik heb ook zo'n 4/5 maand op iemand geweest, en nu is het dan toch aan :Y) maar als jullie zo goed overeen kunnen enzow, ik zou het gwn proberen! of toch alleszins duidelijk laten zien dat je erop bent.. daarom niet perse direct aanvragen ofozw..
    nja, ik zou het zo toch doen..
    veel succes <3


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Meid, ik zou zeggen. Probeer er met hem over te praten ofso. En leg je gevoelens een beetje bloot en praat over zijn vriendin. Dan weet je meteen hoe ver je staat en hoe je kansen ingeschat kunnen worden. x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bedankt alvast =D

    Meid, ik zou zeggen. Probeer er met hem over te praten ofso. En leg je gevoelens een beetje bloot en praat over zijn vriendin. Dan weet je meteen hoe ver je staat en hoe je kansen ingeschat kunnen worden. x'3.

    Maar weetje dat is echt zo moeilijk, maar al onze gemeenschappelijke vrienden (jongens) die het weten, vinden dat we wel goed zouden passen samen =D

    k kan hiet maar 1 ding op zegge,en dta s:

    JE HART VOLGEN MEIS!!
    das altijd heb beste;)

    mijn vriendin en k valde allebei op de zelfde jonge alleen hij vond mij leuk..

    in het begin wou k nix met hem vanwege me vriendin maar nu? nu heb toch met hem all 2 maandjes;) en k hou echt van hem en hij ook van mij:D
    soms voel k me toch wel ene beetje schuldig tegenove rme vriendin maar asl k het niej had gedaan dan was k er ook nooit achtergekome hoeveel hij voor me betekend en hoeveel k van hem hou en hij van mij[lkker klef-zootjexD]..

    dus gwn je hart volge;)

    (...)
    Maar weetje dat is echt zo moeilijk, maar al onze gemeenschappelijke vrienden (jongens) die het weten, vinden dat we wel goed zouden passen samen =D

    bij mij was dat dus ook x'D en nu zijn we een koppel x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Jah, eigenlijk was ik het wel al een beetje van plan om men hart te volgen, maar toch vind ik het nogal eng, ik weet echt neit hoe ik ervoor sta door da leif van hem é --'

    ='(

    (...)
    bij mij was dat dus ook x'D en nu zijn we een koppel x'D

    Echtwaar, ik droom helemaal weg bij de gedachte dat ik en hem een koppel zouden zijn ^^

    *droom droom*

    Maar ik ben nu zo onzeker enz --'

    (...)
    Echtwaar, ik droom helemaal weg bij de gedachte dat ik en hem een koppel zouden zijn ^^

    *droom droom*


    Maar ik ben nu zo onzeker enz --'

    dat was ik ook, geloof me maar.. ik had de hoop eigenlijk zo al opgegeven, want ik was er al van halfverwege september op, en nu pas is het aan.. maar, geduld loont :Y) al heb ik wel spijt dat ik het nooit eerder heb gevraagd ofzow..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Echtwaar, ik droom helemaal weg bij de gedachte dat ik en hem een koppel zouden zijn ^^
    *droom droom*
    Maar ik ben nu zo onzeker enz --'

    Inderdaad zoals iedereen zegt, je hart volgen. En er kan toch niets mislopen? Als hij je als vriend al echt graag ziet gaat hij jou dat niet kwalijk nemen! Doe gewoon wat je hart je verteld, en luister ook een beetje naar zijn vrienden en kennissen enzo. Zij kennen hem ook wel goed.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vraag of hij het zeker weet of hij met haar verder wilt, aangezien hij haar zo weinig ziet.

    Dat is zo dom. Dan krijgt hij ook het gevoel dat hij het met haar moet uitmaken. Dat wil je juist voorkomen lijkt me.

    (...)
    Dat is zo dom. Dan krijgt hij ook het gevoel dat hij het met haar moet uitmaken. Dat wil je juist voorkomen lijkt me.

    Jah das inderdaad ook waar, maar ik zou dat eigenlijk niet eens durven vragen, maar wetje, ik zal we afwachten =)

    je moet echt je hart volgen !

    like ,. je kan niet zomaar iemand vergeten.
    & als je nou echt zo verliefd op hem bent als hoe je hier schrijft denk ik dat je gwn dat meisje maar ff moet vergeten ,
    wat nou als hij ook op jou is ! maar jij wilt niet met hem omdat je dan haar hart breekt.. like.,, dan ben je gek ! =D

    Succes (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '