• Was best een kut dag maar ging uiteindelijk wel heel hip x'], well, er is dus zo'n koter die vorig jaar steeds tegen me aan ging lopen op de trap en toen duwde ik haar een keer terug en zei ik dat ik der kop eraf zou rammen als ze neit zou kappen, toen ging ze in boogjes om me heen lopen en mensen op me af sturen, anyways, vandaag ging ik in de stuudjespauze [/niks tegen stuudjes maar zo noemen wij dat] aan een tafel midden in de aula staan en ging ik heel vies en dodelijk kijken, ging ze der vrienden op me af sturen, ik lachen en mnaar vriendinnen van mij zeggen dat ik haar zou gaan slaan als ze zo door zou gaan, en dat zeiden hun weer tegen hun vriendinnen terwijl ze voor hun liep en toen ging dat hele groepje schichtig om zich heen kijken want ze weten dondersgoed dat ik de halve school ken en een klas hoger zit. Maar ik was dus heel moe van het weekend nog, zaterdag me fotoshoot en zondag werken >< maarja, ik hoefde niet mee te gymen en had 3 tussenuren, morgen maar 2 uur les, vrij kut.

    Over de shoot; Hij ging heeeeeel goed er was een ander meisje, geen bitch heel aardig, en de fotograaf denkt dat we allebei door zijn en volgende maand heb ik zowiezo een shoot met een prof, is dat goed of niet Ö

    <3xo.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Dat is geweldig:Y) wel snel foto's inscannen n.n

    en ik ken dat soort kutjes :'D heb er gelukkig dit jaar minder last van n.n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Dat is geweldig:Y) wel snel foto's inscannen n.n

    en ik ken dat soort kutjes :'D heb er gelukkig dit jaar minder last van n.n


    Off course!
    En ik ken ze iets té veel maar ze was vorig jaar brugger! en nu zit ik in de 3e x']


    We'll still love each other, forever and always. <3

    woehoee Naomy goes famous =3
    whehe leuk hea 2de klassers pesten :P
    en dat kind heeft dus echt boem lef om tegen JOUW aan te lopen x)
    zelfs ik zou dat niet durfen en ik ben je vriendin :P
    (maakt een grapje :P)
    LUfYaa(H)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    woehoee Naomy goes famous =3
    whehe leuk hea 2de klassers pesten :P
    en dat kind heeft dus echt boem lef om tegen JOUW aan te lopen x)
    zelfs ik zou dat niet durfen en ik ben je vriendin :P
    (maakt een grapje :P)
    LUfYaa(H)


    Ik bedoel maar :Y) ik dwing gewoon respect af als je alleen al naar me kijkt x')


    We'll still love each other, forever and always. <3

    GENIAAAL !!! :D


    mag ik helpen de volgende x :D


    Xx houvanjou !


    ' niks is wat het zijn moet '

    Heb ik ook, ik zit in de 2e en zo'n wijf in de 1e, en die denkt stoer te doen, en zeggen dat ik lelijk ben enzo. tegen vriendinnen vna mij: dus ik zo: wat lul jij allemaal over mij? zij zei niets, en is ze weggeglopen, maar ze weet dat ik wel eens mensen sla enzo :$ dus.. maarja, moet ze niet lullen.


    I can't see the future with tears in my eyes