• Een quizlet meeting organiseren, en een tokio hotel afn-meeting. Wie helpt? :3

    seg ma en de gene die daar ook naar toe willen gaan en in belgië wonen, wat daar mee die moeten dan kei ver rijden

    Ik wil niemand buitensluiten hoor, maar de mensen die in belgië wonen kunnen toch ook een meeting organiseren?

    met dit groepje die nu met dit topic bezig is!

    WIEOOOOOOOO IK BEN NIVO 5!!
    EINDELIJK!
    JEUUUUUUUUU!! (H)

    Sorrie. (A)


    AAP

    Uhu. Ik ook! Alleen, mijn moeder die denkt dan weer dat jullie enge pedo kerols van 40 zijn. Fzeu.. XD

    Maar ik ben ook pedo XD
    Nee, maar dan kan ze met verschillende moeders bellen? Dan weet ze teminste zeker dat je niet alleen bent enzo.

    met dit groepje die nu met dit topic bezig is!


    Ja hoeveel zijn dat er?
    7, 5 ofzo? (A)


    AAP

    WIEOOOOOOOO IK BEN NIVO 5!!
    EINDELIJK!
    JEUUUUUUUUU!! (H)

    Sorrie. (A)

    DAT WIL IK OOOOOOK.

    Uhu. Ik ook! Alleen, mijn moeder die denkt dan weer dat jullie enge pedo kerols van 40 zijn. Fzeu.. XD

    mijn moeder denkt dat ook altijd xD

    met dit groepje die nu met dit topic bezig is!


    Ja hoeveel zijn dat er?
    7, 5 ofzo? (A)
    XD
    Zou kunnen?

    Uhu. Ik ook! Alleen, mijn moeder die denkt dan weer dat jullie enge pedo kerols van 40 zijn. Fzeu.. XD

    Maar ik ben ook pedo XD
    Nee, maar dan kan ze met verschillende moeders bellen? Dan weet ze teminste zeker dat je niet alleen bent enzo.


    Jaa! Man, onee vrouw! Je bent slim! :D


    AAP

    k ga ff tellen

    DROP DOWN NOW.
    Maar ik ga even een broodje halen. Want we hebben hier bbq. ^^


    AAP

    Uhu. Ik ook! Alleen, mijn moeder die denkt dan weer dat jullie enge pedo kerols van 40 zijn. Fzeu.. XD

    Maar ik ben ook pedo XD
    Nee, maar dan kan ze met verschillende moeders bellen? Dan weet ze teminste zeker dat je niet alleen bent enzo.


    Jaa! Man, onee vrouw! Je bent slim! :D

    weet ik. ;proud;

    we zijn met zijn 5en

    Hmmmmmmmm. (H)


    AAP

    we zijn met zijn 5en


    Ja. Met zn 5en naar de dierentuin! :D Maar als je nou kijkt waar iedereen woont.. Kan je ook dáár het eerlijkst voor doen zegmaar.. Snaptu? (A)


    AAP