Een quizlet meeting organiseren, en een tokio hotel afn-meeting. Wie helpt?
-
23 juni 2008 - 18:5823 juni 2008 - 19:06
Ja.. Maar ik mag toch nooit..
Als ik nou mag, dan gaat mijn moeder jouw moeder overhalen. ^^
JAAAAAAA!! Denkje dat jij mag dan?
Met goede argumenten mag ik wel.http://ciinderella-.tumblr.com/
23 juni 2008 - 19:07oh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN
You'd took my breath but I'll survive.
23 juni 2008 - 19:0723 juni 2008 - 19:08nu snap ik het ff niet meer
23 juni 2008 - 19:0823 juni 2008 - 19:08oh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN
Jups. Leiden. de stad van de wol.
fzeu..
ANKE HAAL JE ARGUMENTEN UIT DE KAST.AAP
23 juni 2008 - 19:08
omg? woloh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN
Jups. Leiden. de stad van de wol.
fzeu..
ANKE HAAL JE ARGUMENTEN UIT DE KAST.
ohhhhhh lakenhallen jaa cool man.You'd took my breath but I'll survive.
23 juni 2008 - 19:0823 juni 2008 - 19:09oh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN
Oke, maarre... Wat doen we? In een buurthuis? Of gewoon met zijn alle iets leuks doen? De TH-fanmeeting lijkt mij in een buurthuis, en die van quizlet gewoon met een paar lieve mensjes iets gezelligs doen, naar de dierentuin ofzo.23 juni 2008 - 19:09seg ma en de gene die daar ook naar toe willen gaan en in belgië wonen, wat daar mee die moeten dan kei ver rijden
Live life limitless.
23 juni 2008 - 19:09whihi naar de aapjes!
23 juni 2008 - 19:10oh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN
Oke, maarre... Wat doen we? In een buurthuis? Of gewoon met zijn alle iets leuks doen? De TH-fanmeeting lijkt mij in een buurthuis, en die van quizlet gewoon met een paar lieve mensjes iets gezelligs doen, naar de dierentuin ofzo.
Jaa. das wel koel! Dan vragen we of we met zn 2en naar de dierentuin mogen anke!AAP
23 juni 2008 - 19:10dit vind k wel leuk elkaar zien!
23 juni 2008 - 19:11oh sexy. maaaaaaar utrecht lijkt me het handigst, of bij rutger thuis in leiden, ja dat wil ik leiden ligt naast VOORSCHOTEN
Oke, maarre... Wat doen we? In een buurthuis? Of gewoon met zijn alle iets leuks doen? De TH-fanmeeting lijkt mij in een buurthuis, en die van quizlet gewoon met een paar lieve mensjes iets gezelligs doen, naar de dierentuin ofzo.
Jaa. das wel koel! Dan vragen we of we met zn 2en naar de dierentuin mogen anke!
JAAAAH :'D23 juni 2008 - 19:12