• Ik heb tegen de komende week zeven testen en twee taken ofzo, komt er nog eens bij dat één van die taken een sprookje verzinnen is en dat ik vrijdag geen school heb dus dat zijn zeven testen en twee taken op vier dagen O.o Hoezo kindermishandeling.?


    *He's the one.

    =3 Ik heb vrijdag ook geen school, en ik moet ofwel enkel donderdag naar school ofwel heel de week niet 'nd dan gaan ze me pas mishandelen want dan kan ik alles lekker gaan inhalen, 'nd vrijdag was ik ook al niet op school dus ik ga mijn koppie mogen volproppen met verse leerstof =3


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ja en ik hb ng steeds geen diee voor een sprookje ><


    *He's the one.

    ja en ik hb ng steeds geen diee voor een sprookje ><



    =3 Over een kabouter! Ö


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Wtf, óverdreven!

    Ik kom je redden!?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Yeah, maar ik hb me sprookje jippie!!


    *He's the one.

    Yeah, maar ik hb me sprookje jippie!!


    Over wat? =3[/wiltdetails]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    AARGGHH>> school is gewoon kut.. leraren snappen niet dat er ook nog leven is BUITEN school
    and I know.. ik moet blij zijn dat ik naar school kan etc. MAAR ik ben @#%$^ oververmoeid,, en ik heb eecchht even vakantie nodig!!
    JEej!! ik wil hem lezen.. waar gaat ie over??


    rawr! I'm a pirate

    Over een meisje dat in alle stoute kindjes hun droom komen en zo gaan die stoute kindjes niet stout meer zijn door haar,^^


    *He's the one.

    Vorige week was bij ons ook zo >< Wij hadden voor iedere dag 2 toetsen, we moesten een boekbespreking doen. Een toneeltje voorbereiden en zelf les geven [/spreekoefening nederlands ><]


    Listen to what we're not saying..