• Nou, kijk, het zit dus zo. Ik ben erg goed in talen enzo. Ik heb echt zo'n talenknobbel. Alleen ik denk dus dat alle beroepen die je met talen kan gaan doen saai zijn.. Of iig de beroepen waarvan ik weet dat ze bestaan. Mijn vraag was;
    Weten jullie nog beroepen die je kunt gaan doen met talen of iets in die richting? (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Oeh, goed topic! Ik heb precies hetzelfde x'D
    Ik ben ook heel erg op zoek naar wat je er allemaal mee kunt doen, maar daar is volgens mij niet heel veel keus in.
    Mij lijkt (internationaal) recht erg leuk en anders psychologie. Misschien ook iets voor jou?

    Ja, ik denk ook dat pshychologie iets voor mij is.. maar ik wil geneeskunde. >< maar ik mag dus geen NG doen. daarom vroeg ik dat van die talen, maar dat is dus blijkbaar niet echt zo heel leuk. =='


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Ja, ik denk ook dat pshychologie iets voor mij is.. maar ik wil geneeskunde. >< maar ik mag dus geen NG doen. daarom vroeg ik dat van die talen, maar dat is dus blijkbaar niet echt zo heel leuk. =='

    Het is maar net wat je interesseert. Ik vind talen echt geweldig en super interessant, vooral Engels. Je moet gewoon doen wat je het leukste lijkt. Misschien wat research doen en aan wat leraren vragen?


    I clicked my heels and wished for you.

    (...)
    Het is maar net wat je interesseert. Ik vind talen echt geweldig en super interessant, vooral Engels. Je moet gewoon doen wat je het leukste lijkt. Misschien wat research doen en aan wat leraren vragen?

    Ik vind talen saai, echt saai. Ik vind het zo jammer dat ik alphakind ben en geen bètakind. Dan had ik namelijk NG kunnen doen en kunnen worden wat ik wil worden. >< Je wil niet weten hoe hard ik gejankt heb om het feit dat ik niet kan worden wat ik wil x'D Maar nu ben ik dus helemaal aan het zoeken naar andere dingen. De leraren helpen me al zo goed ze kunnen, maar ik wil nog steeds hetgeen worden wat ik niet kan. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Tolk ^^


    : )

    Hmm. Ik heb ook een talenknobbel + een wiskundeknobbel. :] Ik wil graag de richting in van journalistiek media. Daar heb je talen voor nodig. En ik ben al sinds klein af aan enorm bezig met celebrity's enzo. Ik weet niet waar jij in geïnteresseert bent, maar is journalistiek wat? Surf anders eens op internet. :]
    Good luck x.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.