• Yelloo lieverds<3
    Nou, ik kom hier even wat zeiken over een meisje waarmee ik vandaag weg ben geweest. Hier komt het:
    Vandaag was ik, speciaal voor Ellen* naar een fanmeeting met gefreakte TH-kinders geweest om alleen Ellen* te zien. Nu, zij woont ver van mij en ik had haar dus allang niet meer gezien. Maar ze had een andere vriendin nog bij ook nog namelijk Kelly*. Ok alles goed maar ik vond die Kelly* in het begin al zo'n weird kind. Maar enfin, dan hebben we nog even gewacht tom Tim & Kai er waren [/die nep Bill en Tom] en zijn daarna gaan shoppen van Tim&Kai kwamen maar niet opdagen. Ik moet eerlijk zijn: In Antwerpen, waar we zijn gaan shoppen liepen overhete jongens rodn x-) Maar dat terzijde. Nou, we liepen dan over de Meir [/grote winkelstraat in A'pen] en ze vroegen álles aan mij waar wat was want ze kwamen zelf van Limburg in België. Maar verder liep ik helemaal vannachter en als ik iets leuks zag hangen in de winkel deden ze geneens moeite om te wachten op mij. Ik vond het redelijk kut dat ze niet eens wachtte op mij maar heb me erover gezet. Mijn moeder was meegegaan omdat ik nog niet alleen met de tram enzoo naar een grote stad mag, ik ben twaalf dusjha. Ze had ook een vriendin van haarzelf mee maar hun waren onder hun twee gaan shoppen. Ellen* zei de dag ervoor nog dat ze zó blij ging zijn om mij te zien, maar zo leek het niet echt als ze me dan zag. Ik mocht dus eigenlijk niet alleen blijven enzoo omdat noujhaa iedereen weet de reden wel zeker? Maar 's avonds moesten Ellen* en Kelly* hun trein halen waar er om het halfuur een trein eigenlijk naartoe was. Ze konden dus evengoed de trein van een halfuur later nemen inplaats van mij alleen te laten. Maar dat wouden ze niet. Ik heb daar dan heel Antwerpen alleen nog mogen afgaan totdat ik mijn moeder en haar vriendin vond.
    Like dát noemt zich een échte vriendin? Dát noemt zich een beste vriendin? Ik dacht het dus niet --' Want iemand alleen laten van twaalf jaar in zó'n grote stad dát noem ik geen echte vriendin hoor >,<
    *=Namen zijn veranderd wegens pricay.
    Wát vinden jullie ervan?
    xoxo'

    Laag, dumpen!
    Ik had een vriendin uit Leiden, en zij was helemaal lief aan het doen altijd entoen gingen we elkaar meeten, was ook kei leuk, maar toen later hoorde ik via via van naomi dat ze achter m'n rug om zat te lullen terwijl ze gewoon normaal tegen mij deed, en zij zat zelf ook over naomi te lullen tegenover mij.. nja :'3


    I don't need words to feel those lips.

    waar hebben die kinders last van? =='


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Triest :S


    Dat is het juiste woord.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Lozers x_x

    Dude ik haat zulke mensen.. :X
    Srry.
    Toen ik Chantou en Julia heb gemeet ging er wel een vriendin mee maar dat was omdat ik niet alleen wou :X wnt had hun nooit voor de cam gesien xP dus mis waren se pedo's [/dom]
    maar dat zijn ze niet en nu zijn ze mijn dinnetjes xD


    We can only learn to love by loving.

    You know, dan zei ze altijd tegen mij: 'Bf's for life! Jy bent mijn bf! Ik mis je zó hard.' en van die shit. Je ziet wat er van komt >,< 'k Heb d'r gisteren een sms gestuurd van: 'Dankje dat je me alleen liet. Nee echt, zó hard bedankt. Ik heb van die leuke blikken van mensen gekregen. Meer verwijtende blikken van: 'Ga weg zwerver.' Echt bedankt. En toen heeft ze gewoon iet meer teug gestuurs.


    OH MIJN GOD!
    Dat is nou zo ontzettend laag he!
    Sjezus! *IsEchtKeiBoos*

    Ik zou haar ook Dumpen!Wat een kutstreek! En dan niet eens iets terug sturen!Is ze bang fso? Sjezus!Ö


    everything, in time