• hjj
    kyk toen ik ongeveer 9 of 10 jaar oud was, was ik eens by iemand blyven slapen, haar broer en ik ware toen een koppel. Toen ik trg nr huis ging raakte het uit. Nu, 5 à 6 jaar later, ik ben nog steeds gek op hem en hy heeft opgebiecht dat hy ook nog van my houdt. Slechts 1 belangrijk detail staat onze [/misschien] toekomstige liefde/relatie in de weg. Zijn mama is getrouwd met myn nonkel, nu is hy dus myn 'neef'. Het doet pyn!! Ik hou van hem!!! Ik kan niet meer zonder hem!!!
    Kan iemand misschien een tip geve??:S

    Xx(K)

    Het is aangetrouwde familie, dat kan geen kwaad =D
    Dus er staat dan niets meer in de weg ^^


    Your make-up is terrible

    Aangetrouwt, geeft niet. :d

    Het maakt niets uit. Misschien wat vreemde blikken.. maar ik zou er voor gaan. Wat maakt het nou uit?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Aangetrouwt, het mag dus


    Life is hard and then we die

    myn ouders vermoorde ze moeste ze erachter kome!!:s

    Maakt toch niet uit?
    Het is aangetrouwd, dat kan geen kwaad.
    Ga ervoor! :}

    Hij is niet qua bloedbanden familie x)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Maar jou ouders moeten ook begrijpen dat je al langer dingen voor hem voelt! En het is aangetrouwt dus you go girl!^^


    Tears are crashing out of my eyes

    ik weet het egt nie:S
    myn ouders moge zyn ouders tog al nie,, das myn mama haar broer, waarmee ze nie zo heel erg goe kon opschiete:S

    ik weet het egt nie:S
    myn ouders moge zyn ouders tog al nie,, das myn mama haar broer, waarmee ze nie zo heel erg goe kon opschiete:S


    Mijn ouders en de ouders van mijn vriend kunnen al 2 jaar niet met elkaar opschieten, dat kan mij dus echt geen ene reet schelen, we zijn nogsteeds happy =D


    Your make-up is terrible

    (...)

    Mijn ouders en de ouders van mijn vriend kunnen al 2 jaar niet met elkaar opschieten, dat kan mij dus echt geen ene reet schelen, we zijn nogsteeds happy =D


    jh,, kweet et, ma kwil ook egt zekerheid... want ik wil geen ruzie mt myn ouders as blykt da t na een maand of 2 al weer uit is:S
    daar ben k bang voor,, want myn ouders zyn ngal snel kwaad:S

    Als je van hem houd, zou ik ervoor gaan. Je ouders zullen misschien in begin lastig zijn, maar uiteindelijk draaien die ook wel weer bij.


    Tanya is de beste.

    Zelf nicht en neef mogen trouwen, en hij is tenslotte aangetrouwde familie, dat betekent dat jullie uiteindelijk niet echt veel overeenkomstig hebben qua DNA ofzo x'D Ik bedoel maar, hij is aangetrouwd, daar kon jij niets aandoen!
    Go for it!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ok,, merci vr de goeie tips!!
    heeft IEMAND nog een tip?? dan mag je dat altyd zegge!!

    Xx(K)

    aangetrouwd, dat mag


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson