• Ja, na twilight is er een hele ophef over hem. Maar weetje, er keek geen kip naar hem om toen ie de rol van Carlo had in Harry Potter. Dus nu is iedereen Obsessed door hem maar vroeger niet...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Achja, zo hebben alle beroemde mensen dat toch? Dat ze door een ding ineens gelanceerd worden?

    Kom op, zeg nou eerlijk, ook TH kreeg de meeste fans dankzij Monsoon.


    rules don't stop me

    Om eerlijk te zijn: Ik vind hem echt spuuglelijk!
    Omg ja sorry hoor maar ik vind hem echt zo niet knap.

    ik vond hem wel knap in Harry Potter maar hij was nog niet wow maar nu is hij al veel veranderd en nu is hij wel wow.


    idd dat vind ik dus oowk xD


    A Noble was Born in Chaos

    Om eerlijk te zijn: Ik vind hem echt spuuglelijk!
    Omg ja sorry hoor maar ik vind hem echt zo niet knap.

    Gelijk!
    Hij kan alleen goed acteren. ><


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Die Harry Potter Film heb ik laatst perongeluk gezienx'D But,nee,hij is niet zo super hot. Al die ophef hier over 1 persoon. Ik had hem echt mega knap verwacht. Maar mega knap is ie niet. Hij is gewoon...


    Music is the new sex

    Ik vind hem in HP lelijker en nu nog steeds lelijk :'D maar wel minder, heb alleen nooit ophef over hem gemaakt ofzo, behalve een topic omdat hij wel leuk kan zingen:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik vind hem wel knap... Maar het gaat mij meer om het verhaal, heb in twee dagen Nieuwe maan uitgelzen en kan nu al niet wachten op de derde, die pas in april uitkomt ¬¬'

    Ik vind hem niet leuk/knap, nooit knap gevonden ook. :'D

    Regisseurs van Twilight waren boos aangezien hij zijn haar erg kort heeft sinds kort, en de regisseurs zijn bang dat zijn haar niet snel genoeg groeit en lang genoeg is voor de opnames van deel 2 van Twilight, New Moon.
    Ik heb hier de hitkrant voor me liggen, zal het stukje even overtypen.

    KORT KOPPIE

    Die Robert Pattinson had beter niet z'n haar kunnen knippen! De makers van de Twilight-films zijn er namelijk niet zo blij mee, ze denken dat Roberts haar niet op tijd weer lang genoeg is voor de opnamen van de opvolger van Twilight, New Moon. De acteur heeft nu behoorlijk op z'n kop gekregen en dat terwijl ie andere filmprojecten heeft afgezegd om New Moon te kunnen maken.


    Stond in de hitkrant. (:


    -

    ik doe houden van robert pattinson since harry potter :Y)


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    En nog wat over dat geen kip naar hem omkeek toen die in HP speelde, ik vond hem toen al ontzettend knap. Maar vind hem lekkerder bij Twilight en ik vind dat hij die rol verdient. Hij speelt echt ontzettend goed als vampier (6)

    Ik noem hem nog altijd "Dieje mooien, doden uit Harry Potter!" en iedereen weet over wie ik het heb :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Speelde ie dan mee in Harry Potter? ö
    De hoeveelste film dan? ö


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Speelde ie dan mee in Harry Potter? ö
    De hoeveelste film dan? ö


    Harry Potter en de vuurbeker, maar weet alleen niet meer welk deel dat was, de vierde ofzeu?

    Owwhh, net die film heb 'k nog niet gezien ..
    Of wel, mr ik ben het al vergete (A)
    Dringend tijd dat ik die gaa kijke dan XD


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik vond hem als Carlo iets minder opvallend (omdat hij de hoofdrol niet had >_< ). Maar goed, ik moest wel vreselijk janken toen hij doodging(huil)


    I am an idiot, I move.