• Ja, na twilight is er een hele ophef over hem. Maar weetje, er keek geen kip naar hem om toen ie de rol van Carlo had in Harry Potter. Dus nu is iedereen Obsessed door hem maar vroeger niet...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    MIKE IS PAS LEUK!!!

    & jasper is ook vet secci als hij niet zo lijp kijkt ><

    oke en edward is ook wel een cuty >< <33


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hij had daar ook maar een klein rolletje he?

    Maar het komt ook grotendeels doordat hy in Twilight veel vaker voorkomt dan in HP. Want in HP draait het allemaal om Harry en zyn vriendjes enz. En in Twilight meer om hem ^^


    Movie hunter.

    In Harry Potter viel hij dan ook niet zo op bij mij : D Nu vind ik hem dan ook mooier .


    Some people make the world special just by being in it

    Toen hy dood ging in HP heb ik zelfs zitten gillen dat hy niet dood mocht gaan &nd dat Harry maar lekker dood moest gaan maar hy niet :$


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hij heeft echt een raar hoofd & is niet knap. Mijn mening, wil geen ruzie met de geobserdeerde fans ><
    Hij was wel cool in Harry Potter, maar dat kwam door zijn rol :']


    Underdog, just look at the mess you made.

    (...)

    ik ook! ö vooral toen harry helemaal moest janken en blabla. :'D ik dacht; awhh, arm kind. ;p


    ja.

    @Envy.

    Ja that's him.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij heeft echt een raar hoofd & is niet knap. Mijn mening, wil geen ruzie met de geobserdeerde fans ><
    Hij was wel cool in Harry Potter, maar dat kwam door zijn rol :']

    zeg dan:
    Ik vind dat hij een raar hoofd heeft en niet knap is. >.<

    (...)

    ja.

    @Envy.

    Ja that's him.

    Nu je het zegt... Hij lijkt er best wel op x'D
    Maar, ik vind hem zowieso eng. [/dontblameme]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hij had daar ook maar een klein rolletje he?

    Ja maar like i care. Ik vindt harry potter zelf ook gewoon kut. Maar je hoeft toch niet persé de hoofdrol het leukst vinde als je echt fan bent wist je ook dat ie in die film zat! :Y) Naar mijn mening.

    Even off-topic de volgende keer mag je het Renée haar wel even melden als je je nickname veranderd Taar!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nu je het zegt... Hij lijkt er best wel op x'D
    Maar, ik vind hem zowieso eng. [/dontblameme]

    hij is ook eng maar kan goed acteren


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Maar weetje, er keek geen kip naar hem om toen ie de rol van Carlo had in Harry Potter

    Nou, deze kip wel hoor (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ja maar like i care. Ik vindt harry potter zelf ook gewoon kut. Maar je hoeft toch niet persé de hoofdrol het leukst vinde als je echt fan bent wist je ook dat ie in die film zat! :Y) Naar mijn mening

    Nou.. Ik wist eerst niet wie die hunk was in HP. En toen Twilight uitkwam wist ik pas dat hy diezelfde gast was als die ik knap vond en in HP speelde ^^

    Ik vindt dat Harry Potter de meest lelyke gast is die Voldemort wil vermoorden. Kon hy geen lekkere gast uitkiezen ofzo >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    hij is ook eng maar kan goed acteren

    Dat weet ik niet. Ik moet Twilight nog eens een keer zien.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hijs Gewoon Heet <3 :P
    x.


    You're kicking the legs right out from under my dreams