• Ja, na twilight is er een hele ophef over hem. Maar weetje, er keek geen kip naar hem om toen ie de rol van Carlo had in Harry Potter. Dus nu is iedereen Obsessed door hem maar vroeger niet...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik vond hem veel cooler in harry potter. :Y) ik keek die film vandaag nog een stukje. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind hem niet eens knap T-T Zijn hoofd heeft een rare vorm x')


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ik vond hem wel knap in Harry Potter maar hij was nog niet wow maar nu is hij al veel veranderd en nu is hij wel wow.


    c'est mon lamour pour toi.

    Dat soort dingen gebeuren, en ik snap het nog steeds niet xD Ik had hem in harry potter inderdaad niet opgemerkt/ik was vergeten dat hij ook in hp speelde, maar.. ik heb na twilight ook niet dat ik helemaal gek van hem ben. Ik ben weg van het verhaal, niet van 1 van de acteurs/actrises (A)

    Ik vind hem niet eens knap T-T Zijn hoofd heeft een rare vorm x')

    Ja inderdaad :Y)

    @xLoveIsDeadx
    Maar in Harry Potter vond ik hem echt goed ik moest huilen toen ie dood ging en toen met zijn lichaam in dat stadion xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ken hem al van voor Harry Potter zelfs. (: En in HP vond ik 'm gewoon gewoon. En door Twilight nog steeds. En knap vind ik hem niet. Al is 'ie als vampier toch een beetje sexy. ;D

    Ja je hebt wel gelijk x'] Maar misschien omdat hij in Harry Potter geen hoofdrol had ofzo ? Nu is hij wel coewler denk ik :-)
    Maar hij was altijd al heel erg coewl, en hij is best schattig vind ik :$

    x


    you're my favourite part of the day ~

    Dat soort dingen gebeuren, en ik snap het nog steeds niet xD Ik had hem in harry potter inderdaad niet opgemerkt/ik was vergeten dat hij ook in hp speelde, maar.. ik heb na twilight ook niet dat ik helemaal gek van hem ben. Ik ben weg van het verhaal, niet van 1 van de acteurs/actrises (A)

    Ja :'D Kijk maar ik merkte hem wel op in hp. maar andere merken mensen alleen op als ze een soort van de hoofdrol hebben n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja inderdaad :Y)

    @xLoveIsDeadx
    Maar in Harry Potter vond ik hem echt goed ik moest huilen toen ie dood ging en toen met zijn lichaam in dat stadion xd'


    whaha! :Y) ik schrok me kapot toen ie ineens dood ging. ö ik dacht wtffff. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik heb die Harry Potter film niet eens gezien :Y)

    (...)

    whaha! :Y) ik schrok me kapot toen ie ineens dood ging. ö ik dacht wtffff. ;p

    ik vond het wel mooi vooral toen ie dood lag in het stadion en ze vader zo kwam.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja :'D Kijk maar ik merkte hem wel op in hp. maar andere merken mensen alleen op als ze een soort van de hoofdrol hebben n_n


    die zie je het meest, dus ken je beter en vind je dan eerder helemaal te gek.

    Is dat Carlo Kannewasser uit HP? .O.
    Hihi, noit geweten.
    Back OT:
    Achja, trends komen en trends gaan.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vond hem in Harry Potter al knap :Y)


    Movie hunter.

    (...)
    ik vond het wel mooi vooral toen ie dood lag in het stadion en ze vader zo kwam.


    ik ook! ö vooral toen harry helemaal moest janken en blabla. :'D ik dacht; awhh, arm kind. ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.