• maar ik vind sommige mods echt grof. wij mogen niets grof zeggen maar zei wel. ik vind het gewoon oneerlijk.


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)Zeg dat nou niet, dadelijk ben je een asskisser x].. Maar klopt, bannen gebeurd echt niet zomaar.

    Kan niet, ik ben en blijf op z'n nederlands een kontenlikker.. :Y)

    hmm.. ik denk niet dat ze denkt dat ze alles is. Ik krijg een beetje de indrukd at jij dat eerder dnekt. Maar ik zie neit watt je denkt dus..

    (...)fak jong, ge zijt zielig.
    Danku Danku -maakt buiging- :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    hmm.. ik denk niet dat ze denkt dat ze alles is. Ik krijg een beetje de indrukd at jij dat eerder dnekt. Maar ik zie neit watt je denkt dus..

    Eens. (:
    Alleen als je met ze, Kirsten bedoelt en met jij de topic oprichtster dinges. :Y)

    hmm.. ik denk niet dat ze denkt dat ze alles is. Ik krijg een beetje de indrukd at jij dat eerder dnekt. Maar ik zie neit watt je denkt dus..

    Die indruk krijg ik ook onderhand. Doe niet zo vreselijk uit de hoogte en leer sarcasme herkennen, wil je?


    Bored.

    Goeiemorgen 0.0'


    Life is hard and then we die

    Goeiemorgen 0.0'
    Hoi ^^:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Goeiemorgen 0.0'

    Goedemorgen ^^ Lekker geslapen?


    Bored.

    (...)
    Eens. (:
    Alleen als je met ze, Kirsten bedoelt en met jij de topic oprichtster dinges. :Y)


    ja dat bedoelde ik ja =D

    (...)
    Goedemorgen ^^ Lekker geslapen?
    Heeeeerlijk =D alleen mijn vader vond dat ik om 11 uur op moest staan xD ik ga zo naar amsterdam ^^


    Life is hard and then we die

    goede morgen ^.^

    (...)Hoi ^^:Y)
    Haaay:$


    Life is hard and then we die

    @ pukkelxding


    gezellig =D


    maar wordt dit zo geen off-topic? xD

    ja best wel, maar dat is wel gezelliger dan gezeik nie waar ^^?


    Life is hard and then we die

    Jaa! Dat is zeker waar =D