• maar ik vind sommige mods echt grof. wij mogen niets grof zeggen maar zei wel. ik vind het gewoon oneerlijk.


    c'est mon lamour pour toi.

    Jezus, dit vind ik echt laag zeg.
    Ik heb sowieso geen respect meer voor de mod's sinds ze zelf gingen lopen spammen bij die staking [je gaan verlagen tot iemands anders niveau vind ik meer iets voor in de kleuterklas]. En de users mogen niet grof doen, maar mod's wel.
    'omdat ze gewoon even hun mening over de kijk op de users gaf' users kunnen toch ook gewoon even de mening over de kijk op de mod's geven? Neehoor dan word ze alleen maar keihard afgezeken.
    Ja jonge echt he, ik zeik zo hard, net zoals de rest.. ze zouden ons spontaan moeten ont-mod'den


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Ik heb het ook niet perse over dit topic. Over het algemeen mogen mod's zo ongeveer zeggen wat ze willen over users, maar als users dan wat zeggen zijn de mod's zielig omdat ze geen respect krijgen terwijl ze zooo hard werken.
    Nou ik ben op een ander account ooit mod geweest, en geloof me, ze werken bijna niet harder dan gewone users.
    Ooit, toen er nog bijna geen topic was,geen regels niks, vind je het gek toen hoefde je ook geen flikker uit te voeren.. En jij weet niet wat wij allemaal moeten doen, want jij bent geen moderator meer en jij weet niet hoe het er nu aan toe gaat en hoe de takenverdeling is.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Ik heb het ook niet perse over dit topic. Over het algemeen mogen mod's zo ongeveer zeggen wat ze willen over users, maar als users dan wat zeggen zijn de mod's zielig omdat ze geen respect krijgen terwijl ze zooo hard werken.
    Nou ik ben op een ander account ooit mod geweest, en geloof me, ze werken bijna niet harder dan gewone users.

    Whaha, terug in jouw tijd, misschien niet. Toen Bomm geen mod was werd er inderdaad geen flikker gedaan door de mods. Jij stamt nog uit die tijd en weet dus niets over hoe het er nu aan toe gaat. Je gelieve dus niet met dat soort shit te bemoeien.


    Bored.

    (...)Ja jonge echt he, ik zeik zo hard, net zoals de rest.. ze zouden ons spontaan moeten ont-mod'den

    Van mij mag je zeiken hoor, ik snap ook wel dat jullie soms gek van de users worden, zolang je maar accepteert dat er dan word teruggezeken.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Whaha, terug in jouw tijd, misschien niet. Toen Bomm geen mod was werd er inderdaad geen flikker gedaan door de mods. Jij stamt nog uit die tijd en weet dus niets over hoe het er nu aan toe gaat. Je gelieve dus niet met dat soort shit te bemoeien.

    Hoe weet jij nou weer dat ik niet uit die tijd stam? Toen ik net mod was werd Bomm ook net mod gemaakt.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Ik heb het ook niet perse over dit topic. Over het algemeen mogen mod's zo ongeveer zeggen wat ze willen over users, maar als users dan wat zeggen zijn de mod's zielig omdat ze geen respect krijgen terwijl ze zooo hard werken.
    Nou ik ben op een ander account ooit mod geweest, en geloof me, ze werken bijna niet harder dan gewone users.

    Ha-ha.
    Nee, toen hoefde je nog geen flikker te doen.
    Anyway, we zijn het er dus allemaal over eens dat moderators slecht zijn, maar dan ook echt rotslecht?
    Mooizo.
    Klaar met het gezeik, dan?

    (...)
    Ha-ha.
    Nee, toen hoefde je nog geen flikker te doen.
    Anyway, we zijn het er dus allemaal over eens dat moderators slecht zijn, maar dan ook echt rotslecht?
    Mooizo.
    Klaar met het gezeik, dan?

    Idd, dit gezeik leidt toch nergens toe.
    De ene helft haat de mod's, de andere helft kust de kont van de mod's. Zo zal het denk ik ook nog wel een tijdje blijven.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Ik heb het ook niet perse over dit topic. Over het algemeen mogen mod's zo ongeveer zeggen wat ze willen over users, maar als users dan wat zeggen zijn de mod's zielig omdat ze geen respect krijgen terwijl ze zooo hard werken.
    Nou ik ben op een ander account ooit mod geweest, en geloof me, ze werken bijna niet harder dan gewone users.

    De goeie oude tijd... -zwijmel-

    (...)
    De goeie oude tijd... -zwijmel-

    Ik ken trouwens ook twee ex-mods in t echt, die ook mod zijn geweest in de tijd dat het gezeik tegen de mods al bezig was.
    Ze zeggen zelf dat ze ook bijna nooit wat hoefde te doen.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Ik ken trouwens ook twee ex-mods in t echt, die ook mod zijn geweest in de tijd dat het gezeik tegen de mods al bezig was.
    Ze zeggen zelf dat ze ook bijna nooit wat hoefde te doen.

    er zijn mods die niets doen nee.
    En ik probeerde altijd die weg te krijgen omdat daardoor het werk op de schouders van 4 of 5 komt.
    Ongeveer 15 van de mods nu doet nix nee. =]

    (...)
    Ik ken trouwens ook twee ex-mods in t echt, die ook mod zijn geweest in de tijd dat het gezeik tegen de mods al bezig was.
    Ze zeggen zelf dat ze ook bijna nooit wat hoefde te doen.
    Als ze geen moderator meer zijn, zal dat enkel duiden op het feit dat ze niets deden, en daarom geen moderator meer zijn.. Maar het maakt niet uit wat je zegt, want je weet gewoon niet wat wij allemaal moeten doen. Get over it.


    Wie du mir, so ich dir.

    Jij vráagt om aandacht, en niet alleen van de mods. ¬¬' Ookal met je ik-schrijf-slecht-want-mijn-quizen-worden-zogenaamd-niet-goed-gemaakt. En nu dit? Zo. en dan zal je ook aandacht krijgen oooooooooooook!
    Mods willen respect, zij houden Quizlet in de gaaten en ruimen onze troep op! en ja, wij doen niks. dus waarom zouden wij respect krijgen?

    Leve de mods, jaaaa.

    kijk ban mij van het forum en je bent van mijn gespam verlost.


    c'est mon lamour pour toi.

    kijk ban mij van het forum en je bent van mijn gespam verlost.

    Je spamt niet, weetje wel wat spammen is?
    Dat is mensen 100x het zelfde bericht sturen. en ik heb je dat like, nooit zien doen. :Y)