Gelieve hier alle commotie rondom de show 'The new Uri Geller' te plaatsen.
Hiermee willen we een ware vloedgolf aan topics over dit onderwerp voorkomen. Topics die toch over Uri Geller gaan zullen gesloten worden.
Alvast bedankt.
x.
Iddz ö Ik had er eigenlijk geen zak aangevonden als de Mask door die levenloze mensjes onthult werd. Dan zou het meteen saai worden. The Mask ruleert! Vincent ook
heu wat gebeurde er dan? bij de mask bedoelde ik. die zag ik niet. Bij vincent was dat zo goor hoe die nog zo liep te kauwen op die bloedzuigers maar dat brandmerk is nep, die dingen kunnen toch niet heet zijn.
heu wat gebeurde er dan? bij de mask bedoelde ik. die zag ik niet. Bij vincent was dat zo goor hoe die nog zo liep te kauwen op die bloedzuigers maar dat brandmerk is nep, die dingen kunnen toch niet heet zijn.
Een paar fans bestormden The Mask en vielen hem aan, waarschijnlijk om zijn masker eraf te halen. Het is wel mislukt hoor (:
Uri was zwaar woedend.
(...) Een paar fans bestormden The Mask en vielen hem aan, waarschijnlijk om zijn masker eraf te halen. Het is wel mislukt hoor (:
Uri was zwaar woedend.
En btw: VINCE IS DOOR .
AAWH sjit. Ik vind the mask zo irritant. Alleen maar om meer kijkers te trekken. Als het een googhelaar is ga ik lachen, dan weet iedereen dat het nep is
(...)
AAWH sjit. Ik vind the mask zo irritant. Alleen maar om meer kijkers te trekken. Als het een googhelaar is ga ik lachen, dan weet iedereen dat het nep is
Tis wel een vent, Die mens heeft aan zenne piep gezeten