En bedankt allemaal. Wat ik ben iemand die op Vincent stemt. Ik vind het zó aanstel. In andere landen drinken ze bloed voor hun geloof, dat MOETEN jullie dan óók walgelijk vinden! Heb respect. Uri is juist dé sukkel, gaat hij ff met vazen gooien omdat er iemand door is. Vincent heeft juist aparte acten wat niemand anders zou doen. En jullie kennen hem niet, ik en nog een een groep mensen hebben een aparte Vincent-fan-site waar een chatbox op zit. En Vincent zit daar ook op (DE ECHTE) en hij is héél aardig (En een goed gevoel voor humor). Laat hem, als jullie dit walgelijk vinden, ben ik benieuwd of jullie naar horror kijken en naar Fear Factor.
Ik ben voor Vincent, en de slechtste zijn Yelle & Ghani. 'Blijf in deze positie' en dan gaat Yelle aan hem zitten trekken en duwen. Kan ik toch ook? Iemand duwen, valt diegen ook op de grond. Kan ik ook zeggen dat ik mentale krachten heb. En mensen stemmen alleen op The Mask omdat ze niet weten wie hij is. Ze hebben Vincent geruild met Victor zodat The Mask & Vincent tegenover elkaar in de finale komen.
Heb Respect voor Vincent. Heb er Godverdomme respect voor.
I live for the applause, you will die for it.