• Voor de mensen die in België wonen weten het misschien wel maar ik bedoel...

    Zo'n gek van 28 komt een chrèche binnen en begint in het wilde weg met zijn mes te steken. 18 kinderen zwaargewond, 5 verzorgers zwaargewond. 2 kinderen dood, 1 verzorg dood. En op het politiebureau -ja hij is opgepakt- zat hij alles toe te geven -in de foute versie natuurlijk- te maken als grap. Hij had een kogelvrij vest aan, een mes bij en een bijl. En blijkbaar had hij ook nog geplant om het in een ander chrèche ook te doen.

    Omg, ik hoop echt dat hij levenslang krijgt.


    Only losers can act the way you do

    Zulke mensen moeten ze levenslang opsluiten, egt. Ik kan daar egt bij, waar haalt hij het vandaan?! Nou schijnt het zo te zijn dat hij een psychische stoornis heeft en hij thuis verzorgd werd. Waarom werd er dan niet beter op hem gelet? Ik kan me hier zo kwaad om maken...


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Op het nieuws zeiden ze dat hij maar 20 was.
    Maar ik ben wel opgelucht dat hij niet verder naar dat andere dagverblijf is kunnen gaan.


    HaveFun!

    Zulke mensen moeten ze levenslang opsluiten, egt. Ik kan daar egt bij, waar haalt hij het vandaan?! Nou schijnt het zo te zijn dat hij een psychische stoornis heeft en hij thuis verzorgd werd. Waarom werd er dan niet beter op hem gelet? Ik kan me hier zo kwaad om maken...
    Ik mij ook.


    Only losers can act the way you do

    Is al een topic over.
    Slotje.


    Bored.