• bij die yelle, die die dingen kon bewegen. Ik begon bijna te huilen & heel erg te trillen
    iemand hetzelfde?
    :o


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Juul had het x] alleen dat huilen niet geloof ik. Ze is nu wel ineens heel erg Uri Geller obsessed.


    Sweet dreams will come true.

    Te huilen? o.o
    Ik zat gewoon te kijken, en te kijken, en te kijken. En toen keek ik weer naar mijn laptop.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Juul had het x] alleen dat huilen niet geloof ik. Ze is nu wel ineens heel erg Uri Geller obsessed.
    Idd :'D ze was echt vet enthousiast en geschrokken omdat het echt bewoog ><


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    bijnate huilen. heel maf maar dat meisje is de enige geloofdwaardige vind ik.
    die vampier is gewoon eng en the mask is.. een geheim


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    (...)Idd :'D ze was echt vet enthousiast en geschrokken omdat het echt bewoog ><
    Ja, en toen ging ze aan mij vragen of ik met Uri wilde trouwen ;L En nu hebben we een raar gesprek over wie Uri naar ons moet teleporteren x]


    Sweet dreams will come true.

    bijnate huilen. heel maf maar dat meisje is de enige geloofdwaardige vind ik.
    die vampier is gewoon eng en the mask is.. een geheim
    Juul vind het eng dat ze dingen kan laten vliegen ;O


    Sweet dreams will come true.

    nee maar t was egt wel van .... omfg hoe doet da kind da ?Ö xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    (...)Juul vind het eng dat ze dingen kan laten vliegen ;O

    dat is ook eng, want zij is een van de weinige die dat kan. Tenzij ze dat zand vastbond aan een touwtje x-o


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Waarover gaat het Ö ? wie is Yelle


    x


    Vertrouw nooit een naakte melkboer.

    Ja, inderdaad, Yelle is inderdaad de enige die ik geloofwaardig vind. Dat van haar is gewoon het meest realistisch, en heeft niets te maken met dingen raden.


    Life is hard and then we die

    Ik zag dr vandaag op t jeugdjournaal :)