Ik heb een vriendin, en ze heeft Ano. En ze zit op zoown site waar Ano patienten elkaar steunen om niks de eten, elk bot want uitsteekt ziet ze als een vetrol,En ze wil absoluut NIET naar zoown kliniek.. ze komt wellus logeren maar dan zitten wij met het eten. Mijn moeder weet dat ze dat heeft maar vind het heel erg moeilijk....
En haar vriendje weet het ook niet, maar hij heeft wel WAT door, hij vraagt telkens waarom eet je niet? enzoow... Ze word gek, van het liegen allemaal ze kan er niet meer tegen, en daarom drinkt ze zelfs geen water meer omdat ze zo denkt: als ik nu heel veel afval, en als ik dan niet meer dik ben, hoef ik niet meer te liegen, en nu heeft ze al zoown 35 uur niks meer gegeten en ze eet nog steeds niks en ze sport zich kapot..
Ze is overspannen en ik denk dat het binnenkort echt vreselijk voor haar word, want HAAr moeder weet het ook niet dat ze dat heeft maar ze is wel erg bezorgt, ze heeft mijn moeder gevraagd om niks te vertellen aan haar moeder , maar inze moeder zijn wel vriendinnen.. dus ze vind het nogal moeilijk...
Sorry dat ik dit moest vertellle, en jullie zulle dit vast niet helemaal gelese hebbe fseu maar tog...
Wat moet ik hier nou mee?
TnQQ
Und lees sommige reacties die ik heb geschreven ofsoww wel, want dat is soort vervolg waar ik nu ben.. [/ crying]
--