• Nou, als ik bang ben 's nachts dan pruts ik met mijn gsm. Dan denk ik aan Armin en zeg zijn naam een paar keer inmezelf. Dan beweeg ik of praat ik tegen mijzelf. Of ik ga rechtop zitten en praat tegen mijn posters.
    En wat doen jullie als jullie bang zijn??


    Innocence.

    slapen

    Weggaan van hetgeen waar ik bang van ben, iets heel anders gaan doen. Bijvoorbeeld als het op de pc is ga ik tv kijken, en als het op school gebeurd proberen zo snel mogelijk naar huis te gaan :P

    En gewoon in mijn kamer, naar beneden enz.

    Dan ren ik als een kip zonder kop naar mijn ouders en ga daar liggen :Y)

    Dan ga ik mp3 luisteren. En 's nachts loop ik meestal naar me ouders hun kamer en ga daar liggen x'D


    Listen to what we're not saying..

    mezelf zorgen maken en nog banger worden! ;D


    None but ourselves can free our minds.

    Overdag span ik me dan beetje op x] Alsof ik opgeblazen ben. x'D
    En 's nachts wikkel ik me nog harder in me dekens en knijp me ogen dicht en probeer zo snel mogelijk te slapen of denk aan leuke dingen =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Uhm... Weet ik niet eens ><

    Ik dnek muziek luisteren? [/mp3, tv, radio, cd]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Ik begin te praten tegen men posters net zoals jij. Dan vergeet ik dat ik bang ben ofwel luister ik naar men iPod. x3


    A. ikmisje.

    Als ik bang ben zet ik mijn computer op en hoop ik dat Kirsten of Raaz online is...

    Denken dat er nergens is om bang voor te zijn.
    Of ik ga heel ongerust door het huis heen waggelen.


    rules don't stop me

    Frustratie uiten naar alles en iedereen. Maar echt bang ben ik nog nooit geweest, behalve in mijn jeugd met die pestkoppen in mijn straat...


    No growth of the heart is ever a waste

    ik luister dan muziek of vertel mezelf een verhaal. wat bij mij ook goed helpt is wegkruipen in de armen van mijn vriend (A)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik ga met bas praten als ie er is.
    hij weet me áltijd weer te kalmeren

    ;d


    It's not the same without you.

    dikke pyjama aan me warme bed in met me laptop en een grappige film ^^ en chips xD


    You can never wear to much black

    kben nooit egt bang..
    maar KEIHARD DE MUZIEK aan help wel bij mij^^


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT