• ik werd vanmiddag dus bijna aangereden toen ik terug kwam uit school met een paar vriendinnen x_x

    en ik keek dus om naar die auto en sei so ''WhatteFuck?!'' en meteen reed die auto vol gas achteruit man x_x en die bestuurder kwam eruit en begon te schreeuwe ''HAD JE WAT HE HE HAD JE WAt?!'' x_x echt hoezo nederland wordt steeds aggressiever.


    We can only learn to love by loving.

    -Plat- Is mij ook al overkomen. In onze straat mogen alleen de bewoners van de straat door [/wij dus eigenlijk alleen maar] en daar kwam zo'n gast door die zei: Ik moet ik dat gele huis daar zijn! En mijn moeder wees zo naar het gele huis in de straat: 'Dát huis?' [/We sate in de auto opweg naar de winkel] En die man knikte zo kei heftig en mijn mama zo kei droog: 'Wij hebben je toch niet uigenodigt?'
    Hij's snel achteruit gereden
    En dan een andere keer: Kwas met mijn zus naar huis aant fietse in een enkelrichtingsstraat en opeens komt daar een auto die daar langs die kant niet moch rijden: en wij zo roepen van: 'Fuck you! Jy mag hier zo niet rijden!' en die gast is voor ons gestopt en begon te schreeuwen door heel die straat van: 'Fuck you?! Fuck you zelf jonge! Suck on this!' hij stapte terug in en reed ons ver omver ô_Ô

    Zoiets is mij ook al eens overkomen, maar dan wel met een fietser. Ik liep helemaal op het voetpad en ineens fiets daar een of andere gek tegen mij aan. Toen ben ik beginnen roepen op die vent en hij begon ook te roepen --" Maar toen moeiden andere mensen zich er ook mee en ben i ksnel weggegaan (A)


    Listen to what we're not saying..

    Zou ik jullie eens wat mooi's vertellen?

    Een gek kind van school schold een kennis uit voor teringmongool. Natuurlijk had hij een zwarte golf. Hij rijdt zo achteruit en stapte uit en zei vanalles tegen dat gekke kind.

    Ik heb later met hem gepraat en hij zei: Hij kan beter niet te veel zeggen. Hij krijgt vanzelf wel een portie klappen. Ik zei zo: Heeft hij al gehad van mij vandaag. Waarom? Omdat hij met ziektes zat te schelden. Echt je moet niet te veel op hem letten want hij heeft een enorme bek van hier naar tokio maar een heel klein hartje! Het is een zielig geenstijl gastje. Toen moest die kennis wel lache en heb ik een paar lekkere peukjes van hem gedraait want ik had zelf niks meer (A).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Haha heb ej hem geslagn???


    *He's the one.

    Neuh Shaaar hij was heel groot en eng x_x en harig xd


    We can only learn to love by loving.

    Haha heb ej hem geslagn???

    Ik heb dat sukkeltje een flinke knal recht op zijn grote bek gegeven. Nu houd hij zich wel koest tegen mij :D.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    (...)
    Ik heb dat sukkeltje een flinke knal recht op zijn grote bek gegeven. Nu houd hij zich wel koest tegen mij :D.


    Goe dvan je^^
    En nini je bent toch niet bang van een harige pluisbal??


    *He's the one.

    En en Nini ik jouw zwaar uitlachen, met ej foto^^ man ik lach me nog steeds dood x'D


    *He's the one.

    ^^ Pff mijn foto is gewoon vetcool xD en ik was hyper daar wen melig met meself x_x best wel tries txd


    We can only learn to love by loving.

    Hij is grappig, wat zeg ik hilarisch x'D


    *He's the one.

    (...)
    Nee echt niet man!

    Hij heeft like nog niet eens de baard in de keel dus laat staan dat hij zijn eerste borsthaartjes nog niet eens heeft :P.

    Daarnaast rookt hij om stoer te doen. Like hoe hij loopt door de school. Echt een houding wat hij denkt wat stoer is maar echt dom lijkt. Iets waar ik mijn lach niet om kan inhouden xD.



    dt vand ei Harige pluisbal was voor NINI/NICOL bedoelt, maar fijn dat ik dt nu ook weet^^


    *He's the one.

    Aggressief? Ik zou als autobestuurder ook gewoon een bek teruggeven als iemand iets op mijn rijstijl te zeiken had.

    Gheheh sure ik wil niet weer geband worden >< Sorry :X


    *He's the one.

    Wtfaaah?


    I found myself in Wonderland.

    Aggressief? Ik zou als autobestuurder ook gewoon een bek teruggeven als iemand iets op mijn rijstijl te zeiken had.


    Hallo maar het is toch normaal als iemand sich omdraait als ie bijna om gereden word en even kijkt ?daar is toch niks mis mee of is dat ookal verkeerd x-x


    We can only learn to love by loving.