• er zit een meisje bij mij in de klas. en wij denken al heel lang dat zei annorexia heeft.
    we zijn er nu achter gekomen dat dit ook echt is.
    zij word best wel gepest. maar niet door mij.
    maar wij kunnen niks doen. want wij kunnen het niet aan iemand vertellen. want dan voel ik me ook zo naaierig . snapje
    maar weet niet wat we nu meotne doen


    So Wrong, It's Right <3

    Ga naar je mentor. Het is het beste echt! Iemand moet het weten! Als ze straks bijv. dood gaat aan voedsel te kort loop je met een enorm schuld gevoel op je maag. En steun haar zoveel als je kan. En wees ervoor haar omdat ze wordt gepest!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    misschien kun je het haar ouders erover hebben, zodat zij haar kunnen helpen

    praat er met iemand over die invloed heeft op dat meisje...jullie moeten helpen!!

    Aan haar vertellen, haar laten weten dat ze iemand heeft die haar niet pest. Ook: voor haar opkomen. Dat zal ze echt op prijs stellen. In elk geval niet zeuren dat ze hulp moet gaan zoeken, pas als ze dat zelf wil dat adviseren. En ook begrip tonen - hoe moeilijk het is - als ze geen hulp wil. Ze zal het probleem pas overwinnen als ze zichzelf ervoor inzet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Inderdaad naar je mentor/vertrouwenspersoon. Misschien dat hij/zij al van de situatie afweet. Maar hoe zijn jullie erachter gekomen? Heeft ze dat zelf gezegd? Misschien wordt ze al geholpen. Iig moet het gepest zeker ophouden, want dat kan vreselijk triggerend werken voor iemand met anorexia. Ga niet met z'n allen haar ermee confronteren of haar dwingen om te eten, want dat helpt helemaal niets.
    Heel veel succes ermee!


    I clicked my heels and wished for you.

    je moet voor haar op komen !,

    of naar haar toe gaan en zeggen : [naam] luister eens, ik weet dat je gepest word, maar weet wel dat ik er altijd voor je ben oke ?!

    en anders idd naar een mentor ofzo.

    Succes ! (flower)


    ' niks is wat het zijn moet '

    Haar gewoon zeggen dat ze ni goed bezig is. Dat als ze zo verder doet ze misschien in één of ander ziekenhuis belandt, en dat dat zoiezo niet leuk is ofzoo! Ik zou ook begrip tonen, haar vragen waarom ze ermee begonnen is. Maar, als ge bij haar zijt, ook niet altijd over 'anorexia' beginnen, want ik denk ni da ze da op prijs stelt :S


    007