• dat scheen een bekende zanger te zijn en een vent ging dat naar mij roepen vanmiddag toen ik de hond uitliet van mijn vriendin samen met haar x_x want ik droeg een knalblauwe skinny en hijwou daar een blouse van

    maar goed ik ga die vent is opsoeken xP hij schijnt een liedje light me on fire fseu te hebbe ?? [/dom]


    We can only learn to love by loving.

    James Morrison denk ik dat hij het over had. Van Broken Strings met Nelly Furtado. Ik kan het ook he-lemaal mis hebben =X

    James Morrison denk ik dat hij het over had. Van Broken Strings met Nelly Furtado. Ik kan het ook he-lemaal mis hebben =X

    neuh was Jim Morrison vn de doors waar hij het over had x_x naja seg wordk met so iemand vergeleken naaj de doors waren best goed xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik snap dat Morrison,, whatever, en die broek en blouse combinatie niet.. x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik snap dat Morrison,, whatever, en die broek en blouse combinatie niet.. x'D


    wij ook niet x_x

    het scheen dat ie precies dezelfde kleur blouse droeg als mijn broek op het podium x_x


    We can only learn to love by loving.

    Jim Morison of wat?
    Die is echt super bekend!Ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, Jim Morrison, van The Who. Mijn moeders vriend heeft zijn hond zo genoemd :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, Jim Morrison, van The Who. Mijn moeders vriend heeft zijn hond zo genoemd :']


    ook goed van the who X_x ik snapte er geen ruk van wat die gast allemaal sei xD alleen dat k het hilarisch vond omdat hij daarvoor speciaal nr buiten kwamx d


    We can only learn to love by loving.