• Wie gaat er naar 13 juli, en hoelaat gaan jullie >:}

    xoxo


    I recycle my thoughts.

    Mijn pa kan ook backstage als er daar een tap kapot is, wat dus uitzonderlijk is maar Th is zo hard omsingeld door Securitie dat hij der nooit van zijn leven gaat bij komen.

    mijn pa kan ook backstage ^^ maar dan alleen in N.E ;D


    xD

    mijn vriendin heeft gezegt dat ze een tap kapot gaat maken in de backstage,, hoe ze daar geraakt hebben we ook al uit gedacht, mijn andere vriendinnen leiden de securitie af en dan akn ze naar binnen gaan en de tap kapot maken enzomoet mijn pa dat gaan reaperen en kan die TH zien,!!!!.<3


    *He's the one.

    Bij TH kom je never nooit, hoeveel connecties je ook hebt, het is werkelijk kansloos.
    Helaas maar waar, er zijn zo ontzettend veel meisjes die ik ken die het geprobeert hebben maar je komt niet eens in de buurt van ze.

    Wij gaan er naar toe met een stk of 6 denkek
    en w vertrekke om 7u 'smorgees ;)

    Mijn vriendinnnen vertrekken om half 4 's morgens en ze blijven dus allemaal bij mijn vrienidn slapen die 10 minuten van werchter woont,.. Ik zit dan jammer genoeg nog op de bus op de autostrade


    *He's the one.

    Amai om half 4 al :O wou dat ik dat ook kon.. xD x


    Tanya is de beste.

    ik ga er ook heen ik vertrek om 4 uur snachts ben er om 5 uur ;)
    xx

    Ik mag nie!!!!!! vind et zo onfair! me vriendin mog wel!! me ouders zegge da et te ver is:@:@:@:@:@:@:@:@:((:((:((:((:((:((:(((6)

    Ik mocht niet, was 1406 al geweest. Naja, ik vind het niet erg :p


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'