• slotje?

    xX

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 22:54 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    nouw sorry hoor :)

    maar hmm , het lijkt het wel op ja dat hij je leuk vind,
    als hij echt ging huilen en alles, en die big smile :D

    Girl, Go For It (A)


    sometimes I will run away !!

    je moet het hem vragen. en dat je niet met je laat sollen. bij ons op school zit er ook een Toby maar die is een player ^^


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Volgens mij vind hij je leuk
    Maar maak hem gewoon duidelijk dat hij zelf het lef maar moet hebben om het je te vragen of je hem ook leuk vind.


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    ik denk van wel! (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik zou gewoon eens gaan vragen of ie dat nu elke keer meent dat van die verkering enzo. En zeg dat heel serieus, dan zal ie ook wel serieus antwoorden. Dan weet je het hea (:


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    ik zou gewoon eens gaan vragen of ie dat nu elke keer meent dat van die verkering enzo. En zeg dat heel serieus, dan zal ie ook wel serieus antwoorden. Dan weet je het hea (:

    ja dat weet ik wel, maar hij is altijd omringt door zijn vrienden, zodat ik niet echt naar hem toe durf:$(ja bangeshijterd op dat gebeid ben ik wel..)En mijn BF(die in een andere klas zit) Zegt dat hij op Chels is..--'. Dus ik weet niet wíé ik nog moet geloven. En gisteren ochtend negeerd ik die bij TH, en toen keek die echt zielig(2uur lang genegerd:$)

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hij vindt je leuk, I guess =D

    Zijn hormonen slaan op tilt: he's in love.


    No growth of the heart is ever a waste

    maar mijn probleem is dus; ik durf gewoon weg niet echt naar hem toe te stappen:$

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Edit!;
    Ik ben er achter gekomen dat het een spelletje was!>'< Ik ben echt fucking kwaad op hem! En dat heeft hij geweten ook! Hij heeft echt al fucking veel keren ; 'sorry!'gezegt, maar ik ben dan zo'n koppig kind dat daar niet naar wil luisteren heáxD, en zeg nou niet; het is zielig, want dat is hij ECHT NIET! Ik haat hem nu zo stilletjes aan...>'<

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Slotje op aanvraag van de topicmaakster