• Dat heb ik dus in mijn school. Elke gast kijkt naar mij. Like,in de les Frans keek zo een gassie van mijn klas de hele tijd naar mij. En in de speeltijd was Armin aan het 'vechten' met Jonas. En toen keek Armin zo keivaak naar mij. =D
    En daar ben ik vet-happy om. Want zoals jullie weten ben ik in love with Armin. (H)


    Innocence.

    ok im confused? Je pro zegt 16 maar je noemt je pauze speeltijd? :')

    iig: gefeliciteerd?


    BAM!

    ok im confused? Je pro zegt 16 maar je noemt je pauze speeltijd? :')

    iig: gefeliciteerd?

    Gosh, elke Belg groot of klein, jong of oud zegt speeltijd en niet pauze. Dat is zo pauzerig.


    Innocence.

    Maar dat ze kijken hoeft toch niet gelijk te betekenen dat ze je leuk vinden.. Ik bedoel het niet lullig hoor. Maar straks blijkt dat ze je niet leuk vinden en ben je heel teleurgesteld;). Iig, gefeliciteerd:Y).


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    ok im confused? Je pro zegt 16 maar je noemt je pauze speeltijd? :')

    iig: gefeliciteerd?

    Ha, inderdaad. Ik zeg ook altijd speeltijd, nét als alle andere belgen volgens mij =].


    Tanya is de beste.

    Ik zeg wel pauze! O.O
    - Stiekem ook speeltijd -

    Maar dat ze kijken hoeft toch niet gelijk te betekenen dat ze je leuk vinden.. Ik bedoel het niet lullig hoor. Maar straks blijkt dat ze je niet leuk vinden en ben je heel teleurgesteld;). Iig, gefeliciteerd:Y).

    Nou, dat denk ik ook niet. Het stoort me van elke gast dat ze zo kijken behalve van Armin. =D


    Innocence.

    -staart strak naar Enya-
    Nee, ik ben geen gast. And maybe voelt Armin wél iets voor Enyaaaa!

    -staart strak naar Enya-
    Nee, ik ben geen gast. And maybe voelt Armin wél iets voor Enyaaaa!

    Whiii. *Glinsteroogjes*


    Innocence.

    hha, go girl!


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik ben blij voor je. O:


    None but ourselves can free our minds.

    En vandaag liep ik zo ind e stad met mijn pet en toen stond er daar zo een gassie heel te Gapen.


    Innocence.