Ik vroeg me laatst iets af.
Hier op Quizlet zijn al vaak 'ruzies' geweest over de populariteit / bekendheid van sommige users.
Maar, wie vinden jullie nu de bekendste users?
En van de bekenden, wie bereken jij tot de populaire kinderen?
En ten slotte, wie van de moderators is het bekendst, volgens jou?
Zinnige reacties zouden leuk zijn.
-
19 jan 2009 - 20:53Hello.19 jan 2009 - 21:06
(...)
Madena?
er waren eens 2 meisjes. ze gingen hun namen combineren. ze willen vanaf nu zo genoemd worden.
jaja, mooi sprookje. ik bedoelde meer of ik de combinaties goed had. :]19 jan 2009 - 21:07(...)
mag ik je handtekening?
Jij krijgt gewoon een gesigneerd exemplaar van mijn boek ^^Bored.
19 jan 2009 - 21:07(...)
er waren eens 2 meisjes. ze gingen hun namen combineren. ze willen vanaf nu zo genoemd worden.
jaja, mooi sprookje. ik bedoelde meer of ik de combinaties goed had. :]
Ahaa, ik snap het al.
Die ken ik niet :')rules don't stop me
19 jan 2009 - 21:07(...)
Jij krijgt gewoon een gesigneerd exemplaar van mijn boek ^^
YAY! wat ben je weer lief. :]
oh dan wil ik ook alvast een ereplekje op de fanlijst.19 jan 2009 - 21:08jij, enya, mademika en mikadema ofzoiets?
chantou, charissa, ivy, siham, joyce, annelies, nicol, evelien [toch ookwel?], tara, máriko, kirsten, en janouk begint ook wel bekend te worden.
zozo, ik begin dus "ook wel bekend te worden" x]i need you like a heart needs a beat.
19 jan 2009 - 21:09(...)
Ooooh! En ik? *puppy-eyes*19 jan 2009 - 21:11(...)
YAY! wat ben je weer lief. :]
oh dan wil ik ook alvast een ereplekje op de fanlijst.
Je ereplekje is gereserveerd. En nu ga ik tv kijken ><Bored.
19 jan 2009 - 21:13(...)
En ik?? Krijg ik niet??Innocence.
19 jan 2009 - 21:13Oké, nu zal ik zelf ook even mijn lijstje gaan opzetten.
PUKKELx DING, Unwritten, Redemption, TyIsMine, xLoveIsDeadx, TOMSDICK, DarkPassion, Rutger, Cherished, enchanted, KirstenSnaps, Uncanny & Annelies (Ben haar nieuwe nickname vergeten)19 jan 2009 - 21:14Oké, nu zal ik zelf ook even mijn lijstje gaan opzetten.
PUKKELx DING, Unwritten, Redemption, TyIsMine, xLoveIsDeadx, TOMSDICK, DarkPassion, Rutger, Cherished, enchanted, KirstenSnaps, Uncanny & Annelies (Ben haar nieuwe nickname vergeten)
Ik sta er ook tussen?
Ik ben toch niet zo bekend?
TOCH?rules don't stop me
19 jan 2009 - 21:15niemand, want als ik iemand eindelijk bekend vind verandert die zijn naam weer. En dan weet ik niet meer wie die is
19 jan 2009 - 21:15(...)
Ik sta er ook tussen?
TOCH?
Julie begint meer en meer op te komen in de Quiollywoodwereld.19 jan 2009 - 21:16(...)
Ik sta er ook tussen?
TOCH?
jawel!
alleen ik was je naam vergeten dus je stond er niet bij, in mijn lijstje. :]19 jan 2009 - 21:17niemand, want als ik iemand eindelijk bekend vind verandert die zijn naam weer. En dan weet ik niet meer wie die is
dàt heb ik dus ook x'D
nogal onhandig eigenlijk x'DSarah; Boefke is nen heten beer!
19 jan 2009 - 21:17