• Dat overkomt mij dus! Het is niet echt pesten dat hij doet, maar hij lacht me gewoon uit. Altijd vindt hij wel iets anders, maar het is er na een tijdje echt wel over.
    Het begon toen hij ontdekte dat ik Tokio Hotel fan was, ervoor deed hij nog normaal tegen me, maar sindsdien lacht hij me alleen nog maar uit!
    Eerst noemde hij me emo -Niets tegen emo's, maar als hij emo gebruikt, dan denkt hij aan depressief/snijde/je weet wel!-. Hij noemde me zo voor het hele derde jaar, gewoon omdat ik van Tokio Hotel hou!
    Daarna over mijn nagellak. Ik lak mijn nagels altijd wit of zwart, maar vorige week had ik ze rood. In de les schreef ik een fout, en toen had ik Lisa's typ-ex nodig. Toen hij dat doorhad, begon hij met te zeveren over: 'Manicure Lecompte, Typ-ex nagels' en ga zo maar door. Een hele les lang!
    En donderdag noemde hij me dik. Hij zei het niet letterlijk, maar het kwam er wel op aan. Ik had die middag namelijk héél erg weinig gegeten, omdat ik het eten niet lustte van school. Dus ik zei zo in de les: "Ik ben aan het uithongeren!" Waarop hij zei: "Maakt niets uit, je hebt genoeg reserves!"
    En dat was voor mij het toppunt!!

    Is er nog iemand die dit meemaakt? Of heeft iemand tips? Alvast bedankt!

    Ine. x


    Never run out of reasons to smile...

    Best wel heel erg flauw, eigenlijk.
    Ga het eerst eens tegen hem vertellen na de les, dat je het helemaal niet leuk vind. Als hij dan niet ophoudt, gewoon naar je mentor of decaan stappen. Die lossen het wel op. ;)


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Gawd ik heb ook altijd mot met zo'n wijf die frans geeft. Ze vind me niet aardig, lacht me uit en zegt dat ik dom benO_o

    jaa had ik eerst ook (op de basischool). ik vind mezelf best gewoontjes. maar ik nam een wenkbrauwpiercing voor mn 12de verjaardag (hij is er nu al weer uit). en daarna ging die me behandelen als een kind dat altyd maar tegen werkte en heel associaal was. & ik heb hem laten merken dta ik daar niet voor gediend ben. en daarna is ie ermee gestopt.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Doe zoals ik deed bij mijn leraar die zo deed. Na de les ben ik (met een vriendin) op hem afgestapt en ik heb gezegd dat ik niet wil dat hij me nog zo noemt. En als hij dat wel nog doet dat ik zijn les gewoonweg niet meer in kom.

    Succes in ieder geval;"D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mij lacht hij ook uit maar dat is plagerig want we lachen er altijd te samen mee om (:
    Naar directie gaan (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    wow , ik zou het niet uithouden

    mijn reactie zou een scheldtierade zijn 0o
    <33


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Mijn leerkracht van aarderijkskunde noemt mij altijd trut, of kieken, maar wij mogen hem terug verwijten dusja --'
    maar zeg gewoon iets terug. Of ga naar de directie, en neem een paar klasgenoten mee als getuigen.
    Mijn aarderijkskunde leerkracht heeft voor een andere leerkracht op de knieeën moeten gaan omdat hij ons domme trutten noemde, iedereen lachde hem uit en hij gaf toe dat hij het had verdient xD

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 0:25 ]

    Desmet zeker? -.- nou, wie is hier nu de pestkop? (':


    Happiness hit her like a train on a track

    Ga meteen naar de lln-begleider, zoiets kan niet.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    wat een dikke vette l.l :S Ik zelf heb het niet, mijn vorige Engels leraar noemde me Miss Tokio Hotel XD voor de grap (lol) Maar ik zou gewoon naar de directeur of hoe dat ook heet gaan of naar je mentor.


    T O K I O H O T E L < 3