• Ik ben bood want: Ik kan niet naar Paramore op * December!
    En nu ben ik verdrietig. Sosieso mag ik niet van mijn ouders, maar dat was niet zo een probleem. Maar kon niemand me inlichten?! Nu ben ik verdrietig(huil):|

    Aangepast door moderator. Reden: Overdreven capslock gebruik niet toegestaan.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 okt 2009 - 15:50 ]


    Food.

    Boehoe :S
    Wat erg, daar ga ge ni van dood zenne..

    Build a bridge, and get over it..

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 16:04 ]


    Stop wishing, Start doing..

    wat wat wat? komt paramore naar ned of belgie ofzo? Waarom weet ik dat niet O.O?

    Aangepast door moderator. Reden: Overdreven capslock gebruik niet toegestaan.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 okt 2009 - 15:51 ]


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik vind dat zielig voor je. Probeer je ouders ervan te overtuigen dat je er heen moet! Bied ze desnoods aan om de afwas een maand lang te doen, of auto wassen. Zorg dat je wel kan. Wat is er belangrijker dan je idolen zien??? Gewoon door zeuren en je andere afspraken af zeggen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kan ook niet :'(:'(

    [ bericht aangepast op 12 okt 2009 - 16:02 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik wil wel, maar het gaat sowieso een probleem worden, dus vergeet ik het maar gewoon :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet het meisje, ik mag ook niet gaan. Want ik heb de de dag erna examens en blaa bla bla ><


    Just a simple "I love you" (:

    Ik wil ook, maar kaartjes zijn ook al uitverkocht?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Uitverkocht..


    -

    Ik mocht niet naar Deathstars vanavond >_>


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ja ik wil ook echt kei graag, maar ik woon er echt te ver vanaf :/


    I don't need words to feel those lips.

    Dat was de mevrouw van de DSB-bank ook, stond er in de krant.


    blame the bully.

    Ik wil ook zoveel..


    Protège moi de mes désirs.

    MAAR KON NIEMAND ME INLICHTEN???????!!!!!!
    Niemand komt mij inlichten, als je naar zoiets wilt zul je dat toch zelf in de gaten moeten houden. En ik wil ook heel vaak zoveel, maar als je er geen werk van maakt krijg je natuurlijk niets. Voor niets gaat de zon op Tis voor de rest wel vervelend voor je, maar zo'n dingen kun je anderen niet kwalijk nemen denk ik en het is maar een concert, er komen er vast nog genoeg.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 15:48 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    ze komen vast ng wel een keer.


    Stop holding me under and let me breathe.

    JE MAG WEL MEE IN MIJN TAS(cat)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 9:30 ]


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.