• Ik heb haar hier eens op Quizlet ontmoet! Ik vond haar super geweldig, okal waren er wat ruzie's! Maar oke, daar gaat het nie echt om... Ik heb haar al een aantal keertjes ontmoet.. En soms voelde ik het weer! Maar ik durf het haar niet te vertellen, wat zouden jullie doen?!

    Het gaat om een vriendin die hier op Q zit. Niet zomaar iemand!


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Het een beetje laten merken aan haar..Geef haar veel complimenten ofsoo! ^^

    x(flower) SUCCES <3


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou complimenten geven en bijvoorbeeld heel dichtbij der staan of gewoon dichtbij der zijn.

    Ja ik weet dat het slecht klinkt maar ik haat verliefd zijn ook al ben ik het zelf x'D

    Aangezien ze ook op quizlet zit, kan ze dit topic lezen.
    Dan weet ze vast dat het over haar gaat.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    IK HOU OOK VAN JOU! x'D
    Jk. ik kken je nieteens x'D
    Nja. ik ben t met Marshmellow eens


    The economy is suffering, let it DIE!

    IK HOU OOK VAN JOU! x'D
    Jk. ik kken je nieteens x'D
    Nja. ik ben t met Marshmellow eens


    Ik hou ook van jou hoorwxD


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    Hmm ik weet het niet, straks ziet ze jou alleen als een goeie vriendin. Probeer er indirect over te praten en kijk hoe reageert.


    Life is hard and then we die

    (...)

    Ik hou ook van jou hoorwxD

    YEAH =D Dat vind ik heel lief van jou x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Gosh, maak er een topic over. ^-^


    Innocence.

    het erg subtiel laten merken. gewoon kleine hints geven.. tsja, van die opmerkingen maken die haar vleien enzo. (: you know what i mean.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Humm? Zoals SnowDiamond zei: Ga hierover lekker opvallen ofsoo --' Gjezus...

    Humm? Zoals SnowDiamond zei: Ga hierover lekker opvallen ofsoo --' Gjezus...
    '

    Het gaat niet over SnowDiamond maar over een vriendin op Quizlet, ik ben geen vrienden met SnowDiamond, ik heb aleen maar gereageerd veder niks.. Ik wist niet dat zei al Esmee heet?:8


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !

    (...)'

    Het gaat niet over SnowDiamond maar over een vriendin op Quizlet, ik ben geen vrienden met SnowDiamond, ik heb aleen maar gereageerd veder niks.. Ik wist niet dat zei al Esmee heet?:8


    Dat heb je me al gezegd x]