• Dat meisje uit mijn klas dat maar af wou blijven vallen x_x enn die viel dus vndaag flauw onder gymles O_o en toen hebben se der wakker gekregen en moest se eten en dat wou se eerst niet maar later at se toch iets... en ik ben bang dat se anorexia krijgt O_o


    We can only learn to love by loving.

    Heb ik ook al gezien. En heb dat kind uitgelachen want mag d'r niet x_x
    Uhmm Nicooool? Jy moet op mijn profiel checken =D

    Ik eet soms ook een dag niet ofzo, ik weet dat ik dun bn, maar bn ineens in een week 5 kilo aangekomen! Like, ik hb toen 2 dagen niks gegeten... Het voelde best goed, want ineens was ik 7 kilo kwijt^^


    Tears are crashing out of my eyes

    ik val ook heel snel af,, niet dat ik dat wil, in tegendeel ik wil juist bijkomen.
    ik val ook best vaak flauw,, is echt iritant.
    ik weeg nu nog maar 45 kilo en ben 1.75 groot


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    ik denk dat ze het al heeft? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Krijgt? Jong dat heeft ze al.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Ik eet soms ook een dag niet ofzo, ik weet dat ik dun bn, maar bn ineens in een week 5 kilo aangekomen! Like, ik hb toen 2 dagen niks gegeten... Het voelde best goed, want ineens was ik 7 kilo kwijt^^


    40 kilo voor 1m65 hier.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Anorexia houdt toch in dat je al niks eet, gewoon omdat je wilt afvallen? Nou ja, vet erg om te zien hoe ze flauw valt, ik zou daar echt niet tegen kunnen <.<
    BTW: @ MYOWNWORLD, haal die codes uit je signature.;3
    x.


    ok

    ik val ook heel snel af,, niet dat ik dat wil, in tegendeel ik wil juist bijkomen.
    ik val ook best vaak flauw,, is echt iritant.
    ik weeg nu nog maar 45 kilo en ben 1.75 groot


    dats kut ¬¬ ik ben tussen de 1.68 en de 1.70 but ik weeg normaal rond 46 47 maar ik ben nu ziek weeg ik nog minder dan 45 ¬¬ echt niet normaal -.-


    A Noble was Born in Chaos

    Ik ben bijna op school flauwgevallen. Ik was zo linolium [/ofzo] aan het snijden, en toen opeens schoot ik uit naar mijn vinger. ö En toen had ik bloed en toen werd ik helemaal wit en alles werd duizelig enzo. Ik kon haast niet meer op mijn benen staan. ö Vet eng. <.<
    Maar wat dat meisje betreft: Ik denk dat ze al aan een eetstoornis leidde. Echt erg. Hopelijk wordt ze snel beter.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.