Misschien zouden mensen minder worden gepest als sommige fans minder achterlijk deden.
Die shirts, heel leuk, maar bewaar dat dan voor concerten. Enzo, en dat hysterische gedoe over 'Hij is geen wijf/homo' achterwege laten. Beaan het gewoon of negeer het maar ga niet gillen; 'Nee helemaal niet!' of 'BILL IS MIJN SCHATJE!'
Dat werkt echt niet. Vroeger werd ik er nooit raar op aangekeken, nu wel. En hoe komt dat? ^^ Door die kleine kutfans die de hele band voor paal zetten.
Sorry, maar zo zie ik het.
haha ik draag ook niet vaak fanshirts maar ik zie het punt er niet van aangezien mijn vrienden ook altijd in T-shirts van bullet of children of bottom lopen:P
ik verdedig ze wel meestal als mn vrienden weereens roepen dat het wijven zijn maar soms laat ik ze gwoon roepen ik kan ze tog niet op andere ged8en brengen ik roep alleen wel heel hard dat mn vriendin matilde Bill niet mag vermoorden maar als ze dat zou doen wil ze zn plaats innemen in de band en dan verliezen ze egt AL hun fans
![XD XD](/images/smilies/laugh.gif)
maar terug op het onderwerp ze weten het dus wel hea en ik vind an deiner seite een heel mooi nummr k herken mezelf er inderdaad wel in en als ik by you site hoor ga ik automatisch achterom kijken als hij turn around zingt
![XD XD](/images/smilies/laugh.gif)
lkkkr naief maar ik weet ook wel dat dat figuurlijk bedoeld is en dat Bill nooit egt 8er me zal staan
take me away