• ik ga duss een nieuwe quizzz starte, en k weet niey of die wel goed is, duss listen pleas(A)

    heey, ik ben Alicia
    niet normaal net zoals de ander, nee, ik ben een model, heel beroemd enzo, en woon in duitsland.
    ik ben de peetmoeder van mijn vriendin dr kind. Ze is zelf vaak bij mij, maar ook vaak bij zijn peetvader, wie die peet vader is..... is altijd nog een raadsel.
    maar de echte vader, mijn beste vriend, is andreas. keisja (zo heet het kleine meisje), mag van geluk spreken met zo'n lieve vader, ookal is hij nog maar 19. ikzelf ben nog maar 16, en ja, ik ben al behoorlijk vroeg begonnen met het modellen werk.



    Alles ging goed tot dat ik het schokkende nieuws hoorde.....

    Alicia POV:jaaa, papie en mamie komen je zo ophalen he, zei ik tegen Keisja, die rustig op de bank lag. Ik was heel er bezorgd, andreas en Lola waren te laat, AL 2 UUR! Ik liep heen en weer stressend met m'n mobiel in mijn hand. Ik keek naar een nummer, het was van de peetvader van Keisja, maar ik had hem nog nooit gebeld, bang voor een enge reactie. Maar net toen ik hem wouw in drukken, trilde mijn foon in mn hand. Ik nam zo snal als ik kon op, en schreeuwde haast door de telefoon. Waar zijn jullie!!!!!!, IK BEN HIER 2 UUR OP JULLIE AAN HET WACHTEN EN BEN HAAST DE POLITIE GAAN BELLEN!!!!


    The hardest thing in life, if to realize that we live...