• een leuke titel. bevoorbeeld. als je die titel ziet dat je die quiz zeker zou maken. ik ben namelijk opzoek naar een titel voor een serie. kweet nog niet wat ik in mijn verhaal ga doen maar ik zoek gewoon een titel dat mensen aanspreekt (':


    c'est mon lamour pour toi.

    Ja, inderdaad. We moeten wel erg veel van jou verplaatsen. Wil je btw de volgende keer gewoon even een PB naar één van ons sturen in plaats van het, lekker makkelijk, in het topic te zetten?


    Bored.

    Ja, inderdaad. We moeten wel erg veel van jou verplaatsen. Wil je btw de volgende keer gewoon even een PB naar één van ons sturen in plaats van het, lekker makkelijk, in het topic te zetten?
    ow oké.


    c'est mon lamour pour toi.

    Golden Glow
    Shining Star
    Precious Darkness


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Korte en krachtige titel zou ik doen, die niet te veel over het verhaal verraadt. Titels als: 'My brother is in love with me I'm in love with him but does society accept us?' Zijn veel te lang naar mijn mening.


    No growth of the heart is ever a waste

    Take me for who I am, and not for who I've been.
    - Daughtry - Sorry n.n
    maar het is gewoon een mooie zin n.n


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Rising sun.
    My life be like..
    Everything is Nothing.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Morning Sun.

    Of iets als :
    Psychosocial [was verhaal van mij]
    Bloodbound[verhaal van mij]
    Captured
    Dedicated
    Freedom
    Living
    Together
    Yesterday
    Honestly
    Liar


    We can only learn to love by loving.

    Ook kun je titels kiezen die een figuurlijke verwijzing hebben. Ik ga even improviseren, dit verhaal bestaat niet echt:

    Ik ben Armin, studeer aan de Universiteit van Washington, ben 18 jaar en woon in een huis samen met 5 anderen. Ik weet niet veel over de mensen behalve het feit dat ze allemaal stuk voor stuk anders zijn. Echt anders. Roy is een neger die nog niet zijn puberfase ontgroeid is, Louisa een kakmeisje dat uit Engeland geemigreerd is. Iedereen ergert zich aan haar accent. Tim is een topsporter. Ik vraag me soms af hoe het mogelijk is dat hij zo ver is gekomen. Jade is een Goth die zich afzijdig houdt van alles en iedereen en Joris komt uit Nederland. Hij heeft ook in Californie gewoond. En ik ben Armin, een wiskundig genie volgens velen. Helaas ben ik niet in staat normaal met mensen te communiceren dus schrijf ik mijn verhaal maar op.

    Titel: Kleurenprisma, verwijst naar de verschillen tussen die mensen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ook kun je titels kiezen die een figuurlijke verwijzing hebben. Ik ga even improviseren, dit verhaal bestaat niet echt:
    (...)
    Titel: Kleurenprisma, verwijst naar de verschillen tussen die mensen.

    hm jij zuigd dit even uit je duim ik vind het best wel mooi maar ik weet niet of ik er een serie over ga kunnen schrijven.


    c'est mon lamour pour toi.

    (...)
    hm jij zuigd dit even uit je duim ik vind het best wel mooi maar ik weet niet of ik er een serie over ga kunnen schrijven.

    Och, ik zou het alleen maar leuk vinden. Ikzelf kan me namelijk niet op twee verschillende verhalen focussen, omdat ik me heel erg inleef in een verhaal en niet zomaar kan omschakelen. Vergelijk het met een SO Duits en het volgende uur een SO Engels. Dan zit ik nog met die Duitse woorden in mn kop =='
    Maar het zou wel leuk zijn als iemand zoiets deed.


    No growth of the heart is ever a waste