• oké, er bestaat dus bandcest en twincest en al die zooi. :'D en nu hebben chiaar en ik dus housecest ontdekt via internet! afgeleid van het programma House en het is dus een relatie tussen Wilson en House. Een beetje hetzelfde principe als de relatie tussen Tom en Bill, maar het is dus zo dom en vies. :Y)
    hebben jullie het weleens gezien? (:


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Ik ken House niet. Ik ken het wel eigenlijk. Maar ik kijk het niet. (: Al praat ik er tegenwoordig vaak over met mijn nieuwe vriend. Ookal ken ik het niet. Wat gek ofzo. ^^

    Ja, wies je nieuwe vriend? x'd


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)
    Ja, wies je nieuwe vriend? x'd

    Wat een nieuwsgierige neusgaten zijn jullie. (:
    Tsja, wie is mijn nieuwe vriend? Dan moet ik nog even een naam verzinnen. Hahneen. XD
    Mijn nieuwe vriend is.. ha. Stef. ^^

    (...)
    Wat een nieuwsgierige neusgaten zijn jullie. (:
    Tsja, wie is mijn nieuwe vriend? Dan moet ik nog even een naam verzinnen. Hahneen. XD
    Mijn nieuwe vriend is.. ha. Stef. ^^

    Ha x)
    Is dat dat gast waar je thee mee dronk of was dat een ander, want ik haal die niet meer uit elkaar x'd


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)
    Ha x)
    Is dat dat gast waar je thee mee dronk of was dat een ander, want ik haal die niet meer uit elkaar x'd

    Die kerel, ja. Man, dat was echt gezellig. (: Ik lust normaal alleen Argentijnse thee. Maar door die gast heb ik nu andere thee gedronken. Al komt het vast door de vele suiker dat ik het lekker vond. ;D

    (...)
    Die kerel, ja. Man, dat was echt gezellig. (: Ik lust normaal alleen Argentijnse thee. Maar door die gast heb ik nu andere thee gedronken. Al komt het vast door de vele suiker dat ik het lekker vond. ;D

    Argentijnse thee, sjonge (:
    Ik mag graag eum, hoe heet dat... Het is roodig in ieder geval :Y)
    En met veel suiker, en nu heb ik zin in thee x'd Goedhoor x) En oke die kerel toch ;P
    Is dat die nieuwe ofzo? [/wat ben ik nieuwsgierig ]


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)
    Argentijnse thee, sjonge (:
    Ik mag graag eum, hoe heet dat... Het is roodig in ieder geval :Y)
    En met veel suiker, en nu heb ik zin in thee x'd Goedhoor x) En oke die kerel toch ;P
    Is dat die nieuwe ofzo? [/wat ben ik nieuwsgierig ]

    Argentijnse, die mijn nicht bij had toen ze terug kwam van een jaar Argentinië. (:
    Rozebottle ofzoiets? Weet ik veel, volgens mij is die roos. ^^ Die van ons was euhm. Bruinachtig en lekker. :}
    En dat is inderdaad die nieuwe. En die is gelijk zo hilarisch. x'd En die heeft grappige krullen maar die zijn precies altijd vettig. x'd En ik zag daarnet dat ik die op een foto heb staan hier. Eentje die ik van Lio kreeg. Waar zijn knappe vriend opstaat. :Y) Rarara..
    x

    Wi was wilson ook al weer?


    death to the one at the end of the serenade.

    OMG. Da's echt ziek.
    Zo heb ik een keer een fan fiction waarin de Fred en George [van HP] met elkaar koppelden, Sneep en Harry, James en Sneep, Sirius en Remus, ... zo kan 'k nog een tijdje doorgaan.
    Maar die zijn niet van House, maar ik zoek geen FF op van House x'D!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Wi was wilson ook al weer?


    de oncoloog, House zijn vriend. Met dat bruine haar. :Y) House jat altijd zn eten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)

    de oncoloog, House zijn vriend. Met dat bruine haar. :Y) House jat altijd zn eten.

    hij en house?
    Omg... ><
    grooowse


    death to the one at the end of the serenade.

    -grinnik-
    House is er nu op. Ik heb het af laten weten nadat Foreman en een andere gast de darmen van een overleden aan elkaar genaaide man aan het opblazen waren.


    No growth of the heart is ever a waste