• oké, er bestaat dus bandcest en twincest en al die zooi. :'D en nu hebben chiaar en ik dus housecest ontdekt via internet! afgeleid van het programma House en het is dus een relatie tussen Wilson en House. Een beetje hetzelfde principe als de relatie tussen Tom en Bill, maar het is dus zo dom en vies. :Y)
    hebben jullie het weleens gezien? (:

Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

(...)

ik kijk de nieuwe afleveringen niet. (: meer de herhalingen, want daar zie je Chase meer in. (a) [/ik benerg]

Ik wil ze wel zien, House is te fun.
    En ik weet het Mijn schattige Chase zit n zo'n andere afdelings ding ofzo, en Cameron ook die heeft nu blond haar o.<
    Dat vind ik stom :'(

Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

(...)
    Ik wil ze wel zien, House is te fun.
    En ik weet het Mijn schattige Chase zit n zo'n andere afdelings ding ofzo, en Cameron ook die heeft nu blond haar o.<
    Dat vind ik stom :'(

jaa, ik vond het oude team veel leuker. vooral omdat die leuke chase daarbij zat. (: hij is gewoon leuk. (a)

(...)

jaa, ik vond het oude team veel leuker. vooral omdat die leuke chase daarbij zat. (: hij is gewoon leuk. (a)

With his Brittisch accent [á]
    Sorry, dat vind ik zo funny. En hij praatte sexy x'D
    En er zit zo'n enge man in dat nieuwe team. Ik denk dat ik ooit maar ga smeken of ik de DVD's van House mag lenen uit de Videotheek :'D

(...)
    With his Brittisch accent [á]
    Sorry, dat vind ik zo funny. En hij praatte sexy x'D
    En er zit zo'n enge man in dat nieuwe team. Ik denk dat ik ooit maar ga smeken of ik de DVD's van House mag lenen uit de Videotheek :'D

whuaha, dat moet je maar doen. (x uren chase-kwijl-plezier. :'D

(...)

whuaha, dat moet je maar doen. (x uren chase-kwijl-plezier. :'D

Ja, haha. En lachen om House zijn vaagheid x'D

(...)
    Ja, haha. En lachen om House zijn vaagheid x'D

ja, whaha. en om z'n scherpe opmerkingen. :Y) die zijn zó cool. (:

(...)

ja, whaha. en om z'n scherpe opmerkingen. :Y) die zijn zó cool. (:

Ja, soms onbegrijpelijk, maar echt cool^^
    En dan soms hoe hij Cuddy pest :'D [/weet nog een scene dat hij in de bil van der moest prikken]

(...)
    Ja, soms onbegrijpelijk, maar echt cool^^
    En dan soms hoe hij Cuddy pest :'D [/weet nog een scene dat hij in de bil van der moest prikken]

jaa! die scène heb ik laatst nog gezien! (: toen wreef hij net íets te lang over haar bil met zo'n desinfecterend watje ofzo. :Y)

nee nog nooit

ja wacht heb ik wel eens gezien

dat is stoer xD
    wij hebben seizoen 4 ofso op dvd n.n

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

Oh nee. Alsjeblieft. Straks moet ik morgen weer thuis blijven ivm ziekte. Dit gaat van eng naar ronduit walgelijk.
    Ik hoop echt niet dat House nu letterlijk 'verneukt' wordt.

No growth of the heart is ever a waste

Ik ken House niet. Ik ken het wel eigenlijk. Maar ik kijk het niet. (: Al praat ik er tegenwoordig vaak over met mijn nieuwe vriend. Ookal ken ik het niet. Wat gek ofzo. ^^

Nope ö

I don't need words to feel those lips.

Ik ken House niet. Ik ken het wel eigenlijk. Maar ik kijk het niet. (: Al praat ik er tegenwoordig vaak over met mijn nieuwe vriend. Ookal ken ik het niet. Wat gek ofzo. ^^

oeh isaa'ke, wie is je nieuwe vriend? (=

De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.