• whoa, ik ben weleens in het midden van een overvolle gang op m'n mondje gegaan. het ging een beetje zoals domino. jeweetwel. :Y)
    schamen jullie je als jullie zo op jullie mondjes gaan waar iedereen bij is? (:
    ik schaam me dus gewoon nooit daarvoor. :'D


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Jah, das echt zo Gênant xD


    Lisa&Rachel

    Poep, verveel jeje ;D
    He =D
    Ik ging op mn bakkes in november ofzo vorig jaar ;P
    Ik liep ze de deur uit en ik was overdreven luid aan het zingen met een vriendinnetje en ineens sla ik mijn voet om en kuste ik de grond x'd
    Het was niet zo openbarig maar mensen hadden het wel gezien ;P
    En ik lachte gewoon wat (a) Maar mijn enkel deed wel pijn nadien x'd
    Kuss (:


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    kging laatst nog op me bek toen ik ging rennen naar de bus xD


    troublemaking rebel

    Poep, verveel jeje ;D
    He =D
    Ik ging op mn bakkes in november ofzo vorig jaar ;P
    Ik liep ze de deur uit en ik was overdreven luid aan het zingen met een vriendinnetje en ineens sla ik mijn voet om en kuste ik de grond x'd
    Het was niet zo openbarig maar mensen hadden het wel gezien ;P
    En ik lachte gewoon wat (a) Maar mijn enkel deed wel pijn nadien x'd
    Kuss (:


    ohmygosh. :'D ik heb de grond toen ook gekust. :'D die is trouwens leuk weetje. ;p de grond kussen. en ik verveel me idd. ><


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)

    ohmygosh. :'D ik heb de grond toen ook gekust. :'D die is trouwens leuk weetje. ;p de grond kussen. en ik verveel me idd. ><
    Hahaja zo zeg ik dat ofzo =D Ik verveel me ook =o en ik moet plassen maar ik ben te lui >:'] En euhm.. verveel verveel verveel, wij ownen, verveel verveel (:
    kuss x


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Jhaa Ô_ô Ik was enkeer van de trap OP mijn gat gedonderd terwijl het tweede en derder jaar erbij stond [/fool] En hun maar lachen en ik maar pijn hebben aan m'n gat Ô_ô

    (...) Hahaja zo zeg ik dat ofzo =D Ik verveel me ook =o en ik moet plassen maar ik ben te lui >:'] En euhm.. verveel verveel verveel, wij ownen, verveel verveel (:
    kuss x


    ik ben maar een beetje onderwerpen voor topics aan het verzinnen. ghaha. >:']
    xx


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    (...)

    ik ben maar een beetje onderwerpen voor topics aan het verzinnen. ghaha. >:']
    xx

    Hahaja ik merk het x'd en twee van de drie gaan over cest x'd what are yout thinking? x'd
    Kuss


    Sing Us A Song And We'll Sing It Back To You..

    Whahah, hebk ook weleens gehad, dan lach ik mezelf serieus keihard uit :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Neh, maar ik ben wel duizenden keren tegen een deur opgeknald. Is dat hetzelfde? Ik vind het wel gênant, maar ik kan er goed om lachen.

    ik ben begin dit jaar een stuk of 5 keer onderuit gegaan :'D maar dat was soort van na schooltijd dus ze hadden les of waren al thuis ;l
    maar die ene keer was vet komischxD Charissa en ik stonden aan elkaars mouw te trekken, laten we opeens allebei los en vliegen we allebei op de grondxD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Nee

    xP

    mr ik ben famous op mijn sgool xD
    ik sta bekend als het meisje wat bitchklappen uitdeelt en altijd hyper is x_X


    We can only learn to love by loving.

    Neee, niet echt.

    Ik val haast nooit. maar 'k lach wel als ik anderen zie vallen.


    I'm Mrs. Lifestyles of the Rich & Famous

    ja, kheb da ookal gehad in de bus
    midde in diene bus viel ik tog wel op myne bek zekerst
    omg!!
    da was kweenie oe schaamtlijk