• Jah, het probleem is dus, dat ik verliefd ben.
    Op een jongen die ik al lang ken. Nu zijn mijn ouders volgend weekend niet thuis, dus ik zag dat als de perfecte kans om die jongen eens uit te nodigen voor naar een film te kijken, maar één probleempje, ik weet niet goed hoe ik het moet vragen.

    eigenlijk is er nog een probleempje aan verbonden xD maar dat is nogal moeilijk uit te leggen.

    Help me Plaes ö

    OW en ééh, hebben jullie dat ook niet, dat als je iemand gaat uitvragen, ofz, dat je je plots lelijk begint te voelen, en aan jezelf begint te twijfelen, van 'Omg! Die gaat zeker nee zeggen' =(

    Waw, oké Bedankt ...
    Ik vraag ook eens iets kleins en niemand die hulp biedt, Jezus ..
    Ik begrijp ook wel dat er niet veel mensen online zijn, maar dat echt niemand kan helpen --'

    Maar oké dan
    en eeh sorry, ik weet niet of dat spammen is, maar dan spijt het me wel

    Je gaat hem halen uit z'n vriendengroep door te zeggen: 'Hey, ik heb een probleem.' ofzo iets onnozels,
    en dan als hij bij jou is moet je zeggen:
    'Eigenlijk wou ik even alleen met jou zijn.'
    En dan vraag je het hem. =D

    uhm meis..
    ik heb geen idee.. vraag eerst van welke films hij leuk vind.. en van.. kom is gezellig bij mij eentje kijke?
    nah srry ik weet ut niet xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Je gaat hem halen uit z'n vriendengroep door te zeggen: 'Hey, ik heb een probleem.' ofzo iets onnozels,
    en dan als hij bij jou is moet je zeggen:
    'Eigenlijk wou ik even alleen met jou zijn.'
    En dan vraag je het hem. =D
    Maar ik kan er wel iedere avond eens mee alleen zijn hoor, als we terugfietsen van de bus, of als ik toevallig naast hem zit op de bus, maar ik ben soms zo onzeker ..

    Zeker om zo'n dingen,

    uhm meis..
    ik heb geen idee.. vraag eerst van welke films hij leuk vind.. en van.. kom is gezellig bij mij eentje kijke?
    nah srry ik weet ut niet xD
    Het is wel al lief dat je iets zegt, dan negeer je me tenminste niet xD
    Maar jah, ik ga het hem wel eens moeten vragen welke films

    (...)Maar ik kan er wel iedere avond eens mee alleen zijn hoor, als we terugfietsen van de bus, of als ik toevallig naast hem zit op de bus, maar ik ben soms zo onzeker ..

    Zeker om zo'n dingen,

    Euh, vraag dan gewoon (als je hem zo redelijk veel ziet)
    'Zin in een filmpje met veel chips bij mij thuis?' fzo, geen idee xD

    idd verzin gwn iets.. waardoor het niet zo erg is om te vragen :P


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    (...)
    Euh, vraag dan gewoon (als je hem zo redelijk veel ziet)
    'Zin in een filmpje met veel chips bij mij thuis?' fzo, geen idee xD

    Jah, Ik denk dat ik het hem maar gewoon ga vragen .. Maar der is nog een groot probleem, maar dat is eigenlijk iets met z'n verleden, en het is ook en beetje dat wat me zorgen maakt.

    (...)
    Jah, Ik denk dat ik het hem maar gewoon ga vragen .. Maar der is nog een groot probleem, maar dat is eigenlijk iets met z'n verleden, en het is ook en beetje dat wat me zorgen maakt.

    Oeh, klinkt erg O.O'
    But, wees voorzichtig?^^

    vraag het nonchalant, alsof het niets voorstelt weetjewel. (: dan moet het toch wel lukken? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    Oeh, klinkt erg O.O'
    But, wees voorzichtig?^^

    Jah ^^ Maar eerst moet hij natuurlijk nog wel willen komen xD

    Begin met een grap, of een uitspraak.
    die een beetje wijkt van je bedoeling.
    (:

    Begin met een grap, of een uitspraak.
    die een beetje wijkt van je bedoeling.
    (:

    Jah, maar ik wil dus, dat het heel vriendschappelijk overkomt, en jah, met een grap, die lacht met bijna alles wat ik zeg ^^

    Maar het probleem is, hij heeft eigenlijk al een vriendin (Die hij eigenlijk nooit ziet ö)

    vraag het als jullie alleen zijn,of op msn (:
    zeg hem dat je ouders een weekendje weg zijn,en je je verveelt,vraag daarna of hij geen zin heeft om een filmpje te komen kijken :D
    dat zou volgens mij lukken

    xx


    everybody needs a song.