• Heey peepz ^^ !!
    Nouja, vandaag heb 'k weeral zo'n verschrikkelijke klap in mijn gezicht gekregen =='!
    Dus, ik stond bij de zus van mijn crush (ik had dat dus niet door), en opeens vraagt er zo'n vriendin van mij: "Hé! Gij zijt toch de zus van (...)?" En dat meisje zo van: "Ja." en dan die ene vriendin: "OMG. Da's een supper knappe en NAOMI GIJ ZIJT DAAR TOCH OP VERLIEFD, EHH?" En like, ze gaat dat dus zo hard tegen hem vertellen. (Misschien leuk om te weten dat we al sinds midden vorig schooljaar een stalkers-spelletje met elkaar spelen). Én ze hoort die dingen zeker zo'n tien keer per dag, want die jongen is super popu.
    Geweldig. Moest er echt nog bijkomen. En juist nu toen ik tegen mijn BF vertelde dat ik bang was om nog meer mensen kwijt te geraken, o.a. zij & mijn crush... en daarbij, mijn vorige crush lacht mij nog steeds uit sinds begin van het schooljaar. Hopelijk die mijn crush nu niet zo'n pipo --'!
    En nu wil ik morgen niet naar schooooool~ !! ^^

    Like, dit topic mag je best negeren hoor. Gwn ff mijn hart luchten x'D!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Da's balen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen dus zeg ik maar sterkte ermee!!
    xx

    Kop op morgen. ;}

    misschien vertelt ze het wel niet juist omdát ze het zoveel hoort? misschien is het gewoon geworden ofzo? en misschien hoor je er morgen op school wel helemaal niets over. (;


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.