• Ik ben net aangevallen.. Door een spin =='
    Like serieus..
    Hij hing opeens voor mijn neus.. nog geen 2 milimeter van mij vandaag duss toen ging ik gillen en toen sloeg me moeder mij drm =='
    Maar like ,zou jij niet gillen fseu als der opeens een spin voor je nues hangt ,van 280 meter O.o><


    Crack a bottle

    haha come and fuck me up, or try to :D
    we zien wel wie er wint triest achtereind van een worm.
    @ unwritten, hou je kk bek ik heb het niet tege jou en ik hou nooit me bek. vond het wel tijd worden me aan te melden en even te zeggen waat 't op staat

    en dat jullie niet tegen schelden met kanker kunnen, jammer dan, cause dat doe ik wel. aan de tering zijn vroeger ook kapot veel mensen dood gegaan, dus zeik niet. we gaan toch allemaal dood aan kk dus mogen we er best mee schelden.

    (...)
    Eerst en vooral; wil je hier respect krijgen scheld dan niet met een f*cking ziekte. En als je er niets van weet hou je er dan buiten. Als je het niet aanstaat zet het dan aan. bemoei je met je eigen zaken. Hou je neus uit andermans zaken. En als je offtopic wil doen tyf dan op van dit topic. Heb je iets tegen 'die snol' dan heb je ook iets tegen mij. En mij heb je liever te vriend dan als vijand. Ik ben trouwen sook niet zo laag gevallen dat ik met een ziekte scheld. =D

    volgens mij bemoeit iedereen zich nu met andermans zaken?
    als dat niet zo was bleef t tussen janouk en chantou. ¬¬

    HOe zielig wil je zijn??
    Even serieus.. hoe oud ben je? 8??
    EN jij moet self je bek houden wnt dit topic was al lang dood totdat jij hemm sonodig weer omhoog moest schoppen met je achterlijke gedrag ;)
    En ik kan best tegen mensen die met kanker sgelden,, maar die mensen sijn gewoon zielig ..
    What goes around comes around..
    God straft meteen ,, SO just wait and see ;)
    En anders doe ik het wel ^^


    Crack a bottle

    (...)
    volgens mij bemoeit iedereen zich nu met andermans zaken?
    als dat niet zo was bleef t tussen janouk en chantou. ¬¬

    Hmmf. Half Q bemoeit sig met mijn zaken .. Jij trouwes ook.
    En dan zou zij niet voor mij op mogen komen ofzo?


    Crack a bottle

    en trouwens.. chantou, zeg niet de hele tijd dat niemand je kent. je zet namelijk je halve levensverhaal in topics. ¬¬
    teminste, wat daarvan waar mag zijn..

    haha come and fuck me up, or try to :D
    we zien wel wie er wint triest achtereind van een worm.
    @ unwritten, hou je kk bek ik heb het niet tege jou en ik hou nooit me bek. vond het wel tijd worden me aan te melden en even te zeggen waat 't op staat

    en dat jullie niet tegen schelden met kanker kunnen, jammer dan, cause dat doe ik wel. aan de tering zijn vroeger ook kapot veel mensen dood gegaan, dus zeik niet. we gaan toch allemaal dood aan kk dus mogen we er best mee schelden.

    Ik ga mijn bek niet houden. En zeker niet voordat jij leert begrijpen hoeveel mensen pijn hebben door die ziekte waarvan jij het normaal vind dat je ermee scheld. Weetjewat; Ik hoop dat je al je dierbaren erdoor verliest en dat je er zelf aan sterft. Mijn opa heeft kanker en hij weet het niet eens omdat hij zou freaking. EN NU GA JE JOUW FUCKING BEK HOUDEN TEGEN MIJ EN TEGEN FAIRYTAIL!

    (...)
    Hmmf. Half Q bemoeit sig met mijn zaken .. Jij trouwes ook.
    En dan zou zij niet voor mij op mogen komen ofzo?

    dat zeg ik niet. van mij mag ze. maar als zíj zich ermee mag bemoeien, mogen wij dat ook?
    als zij voor jou op wilt komen, best. ik heb er geen problemen mee. maar maak er dan ook geen probleem van als iemand voor een mod op komt, zoiets is te verwachten. je weet dat niet iedereen aan jou kant staat.

    Like; spinnen zijn eng >< en onzinnige topics mogen toch? ik bedoel, er staat eigenlijk een vraag in dus ze stelt een vraag aan ons..toch? Dus het is like; niet verboden? :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    en trouwens.. chantou, zeg niet de hele tijd dat niemand je kent. je zet namelijk je halve levensverhaal in topics. ¬¬
    teminste, wat daarvan waar mag zijn..

    En jij kent mij wel fseu?? Met je mooie bull verhaaltjes ?? VOlges jou ben IK een slegte vriendin ,maar jij kiest pascal boven je vriendin ;) ZONdernoel kende je hem niet eens..
    Toen mogt sei opeens optyfen omdat jij alles beter weet?? Jij loopt te stoken tussen alles en iedereen ! EN like ,wat jij een heel levensverhaal vind. JIj kent mij ook niet ,DUss niet zeiken meisje ;)


    Crack a bottle

    Ok, jij lacht me nu waarschijnlijk uit, maar ik heb een fobie voor regenwormen. Ik stel me altijd voor dat ze in mijn oor/neus/poep kruipen en BRRR :').
    Voor spinnen ben ik niet bang, ik kijk ze enkel raar aan, vooral als ze kruipen. Dan ga ik zo van "Oeh, *telt pootjes* gaat snel! *neemt schoen, slaat dood voor zusje het ziet en gilt*"
    En ik heb een reactie gelezen over meelopen enz, wel ik loop niet mee :'). Ik snap zelf niet wat er mee bedoeld wordt, en over je topics. Je hebt er veel ja, maar je houd het hier wat plezierig. Like, ik zit eigenlijk al de hele tijd te zeveren over wormen en spinnen :'). En het wordt me gewoon gevraagd. :Y)
    Lang leve *jounaamdieiknietken* :Y)


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    (...)
    dat zeg ik niet. van mij mag ze. maar als zíj zich ermee mag bemoeien, mogen wij dat ook?
    als zij voor jou op wilt komen, best. ik heb er geen problemen mee. maar maak er dan ook geen probleem van als iemand voor een mod op komt, zoiets is te verwachten. je weet dat niet iedereen aan jou kant staat.

    Like ,, ALs ik rusie heb met een mod heb ik gelijk half Q tegen me .. Dan pas komen vrienden voor me op,, en die weten het verhaal dan ook fseu. Dat een paar mensen het weten ,kan best. Maar dat half Q het weet lijkt me sterk ;) EN juist die mensjes kan ik niet uitstaan


    Crack a bottle

    (...)
    En jij kent mij wel fseu?? Met je mooie bull verhaaltjes ?? VOlges jou ben IK een slegte vriendin ,maar jij kiest pascal boven je vriendin ;) ZONdernoel kende je hem niet eens..
    Toen mogt sei opeens optyfen omdat jij alles beter weet?? Jij loopt te stoken tussen alles en iedereen ! EN like ,wat jij een heel levensverhaal vind. JIj kent mij ook niet ,DUss niet zeiken meisje ;)

    laat ik nu even heel duidelijk zijn.
    ten eerste vind ik t ontzettend triest dat je dit erbij haalt, want je hebt geen idee waar het over gaat.
    1. dat je een slechte vriendin bent, dat zei ik niet zomaar.
    2. als ik zoveel 'bullverhaaltjes' vertel, mag je me die allemaal even in een PB sturen.
    3. dat ik ruzie had met noël kwam niet omdat ik met pascal omga. dat was door iets heel anders. als jij zo triest wilt zijn om dát erbij te halen, doe het dan wel goed. en ik kies ídd pascal boven noël. gewoon omdat ik het beter met hem kan vinden. heb je daar problemen mee ofzo? ik kies wel meerdere mensen boven noël. maar omdat ik haar ex boven dr kies is het ineens een wereldramp.
    4. de enige die hier stookt ben jij geloof ik. als jij niet ineens alles tegen noël en siham zei en er 100 dingen bij ging halen waarvan de helft een eeuw geleden is gebeurd of niet eens klopt, vind je t gek dat ik dan boos word?
    en ten slotte, ik had t dus over een HALF levensverhaal. je opent bijna elke dag ontzettend veel topics over alles wat er is gebeurd. wanneer je ziek bent, wanneer je ruzie hebt, wat je hebt gezegt op school etc.
    dan kennen mensen je beter dan je denkt. en aangezien ik met die ontzettend vervelende vrienden van je omga hoor ik af en toe ook wel wat ja.
    en ik heb geen een keer gezegt dat ik je goed ken, maar dat ik je niet ken is niet waar.

    Spinnewilletjes zijn eng. n-n'
    en scheld niet met een ziekte waarvan jezelf niet weet hoe erg het is.
    (aa)
    verder ben ik onpratijdig, en doe ik niet mee.