• Ik ben net aangevallen.. Door een spin =='
    Like serieus..
    Hij hing opeens voor mijn neus.. nog geen 2 milimeter van mij vandaag duss toen ging ik gillen en toen sloeg me moeder mij drm =='
    Maar like ,zou jij niet gillen fseu als der opeens een spin voor je nues hangt ,van 280 meter O.o><


    Crack a bottle

    Ik heb spinfobie (: Groot of klein, ik ga meteen gillen enzo XD.
    Ik liep vorige week in zo'n dierenwinkel..
    EN DAAR VERKOCHTEN ZE VOGELSPINNEN


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ik haat jou niet, ik ken je niet. Ik kan alleen zeggen dat ik ook bang van spinnen bent. Laat ze maar van de aarde verdwijnen. :Y)
    Nee, laat ze eerst al de vliegjes opeten en dan mogen ze verdwijnen. :'D

    Yea right .. Dat seggen se allemaal maar woorden zijn niet hetzelfde als daden.. Ofsoiets =='
    EN als je wel de waarheid spreekt ,dan ben je like de enigste wnt half Q word overheerst door die meelopers =='
    EN over die spinnen en die vliegjes heb je gelijk X']


    Crack a bottle

    (...)
    Nou, ik geef haar gelijk over die discriminatie. Je zegt zelf dat je haar topics als eerste zou verwijderen. Net alsof heel Q. nutteloze topics mag maken en zij niet omdat ze er al enkele op haar naam heeft staan. Er zijn er nog genoeg nutteloze topics en daar word niet naar gekeken.
    Discrimination indeed.

    Daar heb je inderdaad gelijk in. :X


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Nou, ik geef haar gelijk over die discriminatie. Je zegt zelf dat je haar topics als eerste zou verwijderen. Net alsof heel Q. nutteloze topics mag maken en zij niet omdat ze er al enkele op haar naam heeft staan. Er zijn er nog genoeg nutteloze topics en daar word niet naar gekeken.
    Discrimination indeed.

    Danku ,,met jou kan ik praten ;)


    Crack a bottle

    Dudes, Janouk, Fairy, geen ruzie. Laat gewoon (: Like, jullie hebben toch wel wat beters te doen dan ruzie maken? Zo niet, PRAAT MET MY ¬¬


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    nou, spinnen zijn Like dusse, niej bang sijn :)


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    @ Unwritten en de maker van die topic en diegene die over discriminatie zuigen.
    Ik snap niet wat daar discriminatie aan is? Like, waarschijnlijk heeft Chantou al 'slechte' dingen zo zeg maar gedaan en opent ze maybe alleen nutteloze topics en houden ze haar daarom meer in de gaten. Da's echt geen discriminatie?

    (...)
    Nou, ik geef haar gelijk over die discriminatie. Je zegt zelf dat je haar topics als eerste zou verwijderen. Net alsof heel Q. nutteloze topics mag maken en zij niet omdat ze er al enkele op haar naam heeft staan. Er zijn er nog genoeg nutteloze topics en daar word niet naar gekeken.
    Discrimination indeed.

    Dat was sarcastisch, volgens mij. :'D

    (...)
    Danku ,,met jou kan ik praten ;)

    Weet ik. Ik like trouwens jou topics. Ze zijn leuker dan al die depressieve over een hond die overeden werd. Of over een kind dat gedumpt werd door d'r lief of vriendin.
    Ik heb trouwens geen angst voor spinnetjes.

    @Conspiracy
    Waarschijnlijk?? Like ,dat weet jij dus niet seker ;)
    Like ,je hebt er niks mee te maken.
    EN soo komen we bij punt 2:
    De helft van die usertjes zijn rare meelopertjes die sig niet met mij moeten bemoeien en dan al helemaal niet gaan lopen zeiken over hoe ik alles verkeerd doe terwijl ze me niet kennen alleen omdak een grote bek heb tegen mensen met een rood naampje ;)


    Crack a bottle

    (...)
    Yea right .. Dat seggen se allemaal maar woorden zijn niet hetzelfde als daden.. Ofsoiets =='
    EN als je wel de waarheid spreekt ,dan ben je like de enigste wnt half Q word overheerst door die meelopers =='
    EN over die spinnen en die vliegjes heb je gelijk X']

    Ik kan niet zeggen dat ik je aardig vind, want ik ga niet met je om, weet niet hoe je in elkaar zit en blabla. Ik 'ken' je enkel van wat topics. Dus echt een mening heb ik niet over je. :'D
    En lang leve de ARAGNAFOBIE. O.O
    - Spinnenvrees -

    (...)
    Dat was sarcastisch, volgens mij. :'D

    Wat ik zei??

    Ik heb medelijden met jou man :'D
    Ik gil al vn een beesie van 2 CM lang o.O'
    En dat op 3 meter afstand. Laat staan van dichtbij.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ik kan niet zeggen dat ik je aardig vind, want ik ga niet met je om, weet niet hoe je in elkaar zit en blabla. Ik 'ken' je enkel van wat topics. Dus echt een mening heb ik niet over je. :'D
    En lang leve de ARAGNAFOBIE. O.O
    - Spinnenvrees -

    Dude, ARAGNAFOBIE HEERST XD:Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Yeeaaah! Here we go, here we go, here we go AGAIN!
    Prodigy? Wij zijn weer mierachtigehonden die kontlikkers zijn van de mods =D