(...)
En jij kent mij wel fseu?? Met je mooie bull verhaaltjes ?? VOlges jou ben IK een slegte vriendin ,maar jij kiest pascal boven je vriendin ZONdernoel kende je hem niet eens..
Toen mogt sei opeens optyfen omdat jij alles beter weet?? Jij loopt te stoken tussen alles en iedereen ! EN like ,wat jij een heel levensverhaal vind. JIj kent mij ook niet ,DUss niet zeiken meisje
laat ik nu even heel duidelijk zijn.
ten eerste vind ik t ontzettend triest dat je dit erbij haalt, want je hebt geen idee waar het over gaat.
1. dat je een slechte vriendin bent, dat zei ik niet zomaar.
2. als ik zoveel 'bullverhaaltjes' vertel, mag je me die allemaal even in een PB sturen.
3. dat ik ruzie had met noël kwam niet omdat ik met pascal omga. dat was door iets heel anders. als jij zo triest wilt zijn om dát erbij te halen, doe het dan wel goed. en ik kies ídd pascal boven noël. gewoon omdat ik het beter met hem kan vinden. heb je daar problemen mee ofzo? ik kies wel meerdere mensen boven noël. maar omdat ik haar ex boven dr kies is het ineens een wereldramp.
4. de enige die hier stookt ben jij geloof ik. als jij niet ineens alles tegen noël en siham zei en er 100 dingen bij ging halen waarvan de helft een eeuw geleden is gebeurd of niet eens klopt, vind je t gek dat ik dan boos word?
en ten slotte, ik had t dus over een HALF levensverhaal. je opent bijna elke dag ontzettend veel topics over alles wat er is gebeurd. wanneer je ziek bent, wanneer je ruzie hebt, wat je hebt gezegt op school etc.
dan kennen mensen je beter dan je denkt. en aangezien ik met die ontzettend vervelende vrienden van je omga hoor ik af en toe ook wel wat ja.
en ik heb geen een keer gezegt dat ik je goed ken, maar dat ik je niet ken is niet waar.