• ik wist niet precies waar het te plaatsen so ..

    maar dit is het dus

    Ik woon al héél lang bij me moeder , maare de laatste tijd krijgen we héél erge en héél vaak ruzie. Ik ben het daar beu , want eerlijk gezegd is het gewoon een megab*tch ook al lijkt het niet zo

    Men oudste zus heeft al kweenie oeveel afgzien met haar en toen die 16 was denkek (da wast begin van de scheiding) is die terug bij men pa gaan wonen.

    Nu ben ik ook echt aan het overwegen om bij men pa te gaan wonen , maar zoveel verandert dan. Men kamer wat moet daarmee gebeuren. Bij men pa heb ik er ook 1 maar al men meubels. En hoe zou me ma daarop reageren.

    Plus ik heb nog een kleine zus bij men ma , die kan ik toch ook nie in de steek laten. Men oudste zus raadt me aan om het te doen omdat ze me niet langer wil zien worstelen met mezelf maar weet je wel niet hoe men leven dan gaat veranderen. Alles gewoon. Ik zou zeker men hond meenemen maar die gaat dan gescheiden worden van de andere hondjes .., en dan nog school , .. echt veel te veel om op te noemen waarom ik het nie zou doen

    maar ik wil het wel , bij men pa is het zo goed terwijl men ma me om de 5 min in de haren vliegt ..

    please reageer , ik weet geen blijf meer met mezelf , met men vriendinnen wil ik er nie over praten , dat is te persoonlijk.


    ik ben ten einde raad , dit is toch niet iets waar een 14-jarige moet mee worstelen?


    I’m not acceptin another apology

    ga bij je pa wonen als ik jou was ;)

    Het is altijd moeilijk om zoiets te doen.
    Mijn ouders zijn zo'n 2/3 maanden geleden gescheiden en toen moest ik dus "kiezen" bij wie ik ging wonen. Ik heb die keuze toen maar aan mijn ouders overgelaten, maar nu vraag ik me af of ik niet gewoon beter thuis had kunnen blijven bij m'n vader.
    Sowieso zou ik eerst met je moeder daarover gaan praten. Zeggen wat je denkt en dat je eigenlijk vindt dat er iets moet gaan veranderen of dat je dan anders weggaat. Je zusje is wel heel lullig als jullie gescheiden worden, maar je moet op dit moment gewoon heel egoïstisch doen en aan jezelf denken. Jij moet er namelijk uiteindelijk gelukkig(er) van worden. Dat is ook makkelijker voor andere mensen. Dan is het ook makkelijker met mensen te praten over je voelt. Op deze manier ga je alles opkroppen en mensen, gevoelens en vragen ontwijken.
    Bedenk wel even dat bij je vader gaan wonen misschien helemaal niet zoveel groener is. Misschien werkt je pa wel superveel en kun je hem bijna niet zien. Ik weet niet of je zus al op kamers is, maar dan zie je die ook niet meer zo vaak en zit je daar ook redelijk alleen. Bij je moeder heb je je zusje en je hondje nog.
    De beslissing is voor jou en ik weet dat het lastig is, want je wil niemand kwetsen. Denk er wel goed over na, want misschien krijg je er wel spijt van en blijf je ongelukkig achter.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    zoiets beslissen is altijd moeilijk. maar Je moet nu effe aan jezelf denken, want jij wilt toch gelukig worden? niet dan? dus als ik jou was zou ik bij men vader gaan wonen.. njaah..sterkte! <3.

    mmm
    het is een hele moeilijke beslissing :S
    Ik ben bang dat je het echt zelf moet beslissen,
    maar ik denk dat je beter bij je pa kan wonen.
    Echte vrienden zullen zeker concact houden en je moederzal het ook moeten begrijpen.

    veel succes ;) xx


    Life is a gift.. so take it and have fun!! n___n

    Ik wil ook graag bij mijn vader gaan wonen, want ik heb ook enorm veel problemen met mijn moeder. Het probleem is denk ik, dat het hetzelfde bij mijn vader gaat zijn. Want het is vaak omdat je elkaar zo vaak ziet dat je je aan elkaar gaat irriteren.
    Kun je niet eerst met je moerder praten over een oplossing? Om te kijken waar het aan ligt, en dan proberen ervoor te zorgen dat je daarop let, en dat het dan opgelost word? Misschien moet je haar eens een brief schrijven, en die 's avonds op haar bed leggen. En in de brief schrijven wat je dwars zit. Dan kun je heel even nadenken over wat je wilt zeggen, dan hoef je het er ook niet meteen uit te gooien.

    Heel veel succes in ieder geval!


    rules don't stop me

    het is moeilijk...maar ik zou toch bij je pa gaan wonen.... dat is wel moeilijk alles achter te laten maar het is denk ik toch het beste...denk ook voor je moeder.... dan heeft ze ook niet zo veel ruzie met jou.... maarja...sterkte ermee...het is en blijft jou keus!
    xx

    Mijn ouders zijn zelf ook gescheiden, het zijn biseksuele. ze waren eerst homo zegmaar. maar we hadden het hier over jou.
    Je hebt een moeilijke keuze, je hebt ruzie met je moeder, maar je wilt haar niet verlaten omdat je daar een 'bestaan' hebt. wij zijn nu momenteel aan het verhuizen naar Duitsland, dat is in het begin wennen, omdat je gewent bent aan Groningen maar ik woon om de week bij iemand anders. maar goed, je hebt zo je eigen leventje weer opgepakt. dus als ik jou was, zou ik bij mijn vader gaan wonen en zo veel mogelijk mee nemen. je hebt altijd nog de herinneringen.
    Sterkte.

    zoiets beslissen is altijd moeilijk. maar Je moet nu effe aan jezelf denken, want jij wilt toch gelukig worden? niet dan? dus als ik jou was zou ik bij men vader gaan wonen.. njaah..sterkte! <3.


    ja maar het grote probleem is dat men ma sirieus gaat flippen , toen me zus verhuisde kreeg die vanalles naar haar hoofd gelsingerd. ..
    Men moeder heeft ook haar goeie momenten , maar veel te veel slechte


    I’m not acceptin another apology