• Ik heb morgen een sollicitatie gesprek als verzorgende IG als schoolopdracht ¬¬ Laten we het houden op bejaardezorg. Dat is het makkelijkste. Alleen, ik wil dat helemaal NIET doen. Dus ik moet alles verzinnen, waarom ik die baan wil hebben, wat mijn goede en slechte kanten zijn. Iemand enig idee wat ik kan vertellen? x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Vertel dat je je oma perongeluk een keer het ziekenhuis in hebt ge-ietst. :]
    EDIT; Misschien beginnen met 'Ja ik wil dit graag, ik zorgde eerst ook voor mijn oma, maar die ligt nu in het ziekenhuis'
    Als ze vragen waarom gewoon, well yeah, verzin iets ergs =']


    Mew <3

    mwhaha ik ben het met Marin eens

    en anders moet je sergge als se vragen wrm je die baan wil :
    Omdat ik iets moest vn sgool x-x


    We can only learn to love by loving.

    mwhaha ik ben het met Marin eens

    en anders moet je sergge als se vragen wrm je die baan wil :
    Omdat ik iets moest vn sgool x-x

    als t aan mij ligt zou k dat laatste zeggen. alleen dan krijg je een onvoldoende. ik had zo gegaan voor die onvoldoende, alleen moet je het dan nog een x doen, tot je een voldoende heb, dus dan doe k het liefer in 1 x goed x'D T is echt een kut opdracht


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    als t aan mij ligt zou k dat laatste zeggen. alleen dan krijg je een onvoldoende. ik had zo gegaan voor die onvoldoende, alleen moet je het dan nog een x doen, tot je een voldoende heb, dus dan doe k het liefer in 1 x goed x'D T is echt een kut opdracht
    dan seg je tog gewoon dat je gek bent op oudjes xP


    We can only learn to love by loving.

    (...)dan seg je tog gewoon dat je gek bent op oudjes xP

    jaa. zit ik daar.
    I FUCKING LOVE OLD PEOPLE. jwz =D


    The economy is suffering, let it DIE!