• en nu heb k een hele HEEEEELE vieze smaak in me bek O.o

    Weet iemand hoek die wegkrijg.. Plz.. Kgaa so over mijn nek =.='


    Crack a bottle

    (...)
    Bij mij met mascara XD Ik prikte die een keertje bijna Dòòr mijn oog ..tenminte,,so voelde het XD

    Dat heb ik ook zo vaak, maar sinds ik dat ding vervloekt heb en voor de zoveelste keer heb uitgescholden prikt mijn mascara niet. (=


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Dat heb ik ook zo vaak, maar sinds ik dat ding vervloekt heb en voor de zoveelste keer heb uitgescholden prikt mijn mascara niet. (=

    Pff XD ik hou nu altijd dat kwastje ding voor mijn oog en dan gaa ik heel snel knipperen XD hoef ik alleen dat ding maar stil te houdenxd


    Crack a bottle

    (...)
    Pff XD ik hou nu altijd dat kwastje ding voor mijn oog en dan gaa ik heel snel knipperen XD hoef ik alleen dat ding maar stil te houdenxd

    Dat lukt mij niet. Ik heb nog nooit stil gestaan.. denk ik. Ik beweeg altijd! Ö


    You'll never dream alone. <3

    (...)
    Dat lukt mij niet. Ik heb nog nooit stil gestaan.. denk ik. Ik beweeg altijd! Ö
    Me too.. Dnekik XD stil staan is ook gwn heel moeilijk XD Ik kan het ook niet inde klas drm ging ik een keer door de klas heen dansen XD en toen vond iederen mij dom =='
    maar ik kan like wel voor max. 5 minuten stil sitten denkik ,als ik het egt probeer XD


    Crack a bottle

    Water drinken!


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    hoe ben je eigenlijk vergiftigt ? XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)Me too.. Dnekik XD stil staan is ook gwn heel moeilijk XD Ik kan het ook niet inde klas drm ging ik een keer door de klas heen dansen XD en toen vond iederen mij dom =='
    maar ik kan like wel voor max. 5 minuten stil sitten denkik ,als ik het egt probeer XD

    Echt he! Bij mij is dat ook! >,< Iedereen denk dat ik gestoord ben omdat ik nooit stil kan zitten, altijd raar doe, als ik iets vertel te veel beweeg, en nog wat zooi! >,< Maar stil zitten is moeilijk! Hoe houd iedereen dat vol? Zelf bij de toetsen periode is heel de klas stil en dan kan ik me niet concentreren! >__<


    You'll never dream alone. <3

    hoe ben je eigenlijk vergiftigt ? XD

    paturain =.=' Dat spul is egt gevaarlijk X']
    Ik had egt braakneigingen ><


    Crack a bottle

    (...)
    Echt he! Bij mij is dat ook! >,< Iedereen denk dat ik gestoord ben omdat ik nooit stil kan zitten, altijd raar doe, als ik iets vertel te veel beweeg, en nog wat zooi! >,< Maar stil zitten is moeilijk! Hoe houd iedereen dat vol? Zelf bij de toetsen periode is heel de klas stil en dan kan ik me niet concentreren! >__<

    Pfff.. WIe stil sitten heeft uitgevonden is gwn de domste mens op aarde XD


    Crack a bottle

    waardoor ben je eigenlijk vergiftigd?xd


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)
    paturain =.=' Dat spul is egt gevaarlijk X']
    Ik had egt braakneigingen ><


    en dat is ?
    sorry ik ken dat spul niet


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    (...)

    en dat is ?
    sorry ik ken dat spul niet

    Like ,,son soort smeerding dat je op brood of toastjes kan doen.. Maar stiekem is het denkik een aanslag op de mensheid en illegaal ><XD


    Crack a bottle

    ja sorry dat was ik. Ik zei nog zo dat die cupcake niet moest eten :| [/wtf weird waarom comment ik dit?]


    BAM!

    ja sorry dat was ik. Ik zei nog zo dat die cupcake niet moest eten :| [/wtf weird waarom comment ik dit?]

    ?? Ik niet snap X']


    Crack a bottle

    (...)
    ?? Ik niet snap X']

    heb net huiswerk gemaakt. Ik zweer het je wiskunde tast je hersenen aan


    BAM!