• Want ik heb een Nintendo NES classic mini gekocht.
    Voor de 00 kids die geen flauw idee waar ik het over heb, Het is een oude spelletjes console.
    Jaja, old school, classic shit.
    Het ding heeft 620 spellen ingebouwd, is super traag en de pixels zijn shit, maar he, wat wil je met een ding dat nog net niet afstamt uit de middeleeuwen.

    In ieder geval, het is geweldig. Hij is gister binnen gekomen via Ali en ik heb niks anders gedaan dan heel de dag spelletjes gespeeld en me doodgelachen. Zoveel dat ik me niet meer kon herinneren zoals Dr. Mario, duck hunt en Bomberman. Maar ook spelletjes als Pac-man, Tetris (nog zonder het bekende liedje) en mortal kombat 4. (waarvan je dan niet wil weten hoe 1-3 eruitzien.)

    Ja dus dit wilde ik even met jullie delen in verband met old school topics die vroeger ook nergens over gingen en #blaasQuizletWeerWatLevenIn.



    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Leuk! Alleen ken ik het niet uit mijn jeugd. Ik ben te jong denk ik :')


    And then we'll see it.

    Nice!
    Ik vond laatst mijn GameCube weer en ik ben zwaar geneigd om hem binnenkort maar weer eens aan te sluiten. Man, wat heb ik daar veel uren aan gespendeerd. :')

    Leuk!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Had ik maar tijd de hele dag spelletjes te spelen :') Mijn games moeten even op me wachten


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Duck Hunt was vroeger echt mijn lievelingsspel!!


    I was an angel living in the garden of evil

    Dat is toch geen mini? Op het plaatje? Maar een gewone? Die heb ik ook maar daar staan geen spellen op haha. Al heb ik alleen Mario, Duck Hunt en een of ander Loony Tunes kermis spel haha. Echt tof. Ik heb sinds vorige week ook de gamecube van mijn broertje gekregen waar we tien jaar geleden veel Mario Cart op speelden + een hele oude playstation x'D


    Every villain is a hero in his own mind.