• Like ,,dat ging ik mij een keer afvragen hea, Stel dat de wereld vergaat en dan gaan wij allemaal dood ><
    Maar dan is der duss niks meer .. VInd ik ><
    En toen ging ik een keer daar zo erg over nadenken dat ik gewoon gek werd zegmaar X']
    Heb je dat ook wel eens?
    Dat je zoo erg over iets gaat lopen nadenken dat je op een gegeven moment gewoon niks meer weet.
    Maar hoe kan dat eigenlijk ><
    Ik bedoel,, Je zit de hele tijd aan het nadenken ,, Maar als je dat dan egt tè erg doet weet je het opeens niet meer =.=
    Da vink dom X']


    Crack a bottle

    (...)
    Waarom moet alles dood dan ><


    Vraag ik me ook af :'D.


    -

    Ik wil me eigenlijk niet op dit soort dingen richten; ik heb er geen behoefte aan. Ik heb nare herinneringen aan doodgaan.


    -

    aan alles komt een einde :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ja, heb ik soms ><
    Of zo, is het heelal oneindig, want hoe kan dat nu oneindig zijn, allé ja ><
    Gewoon niét bij nadenken xp

    ik heb weleens hoofdpijn gehad van het nadenken. :Y) maar dat kwam niet door filosoferen. dat kwam door wiskunde.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik geloof daar dan weer heeeelemaal niets van, ondanks dat ik t antuurlijk ook niet zeker weet.
    Ik ben Christelijk, en ook bewust zegmaar, maar soms twijfel ik ook wel aan de hemel enzo.

    Maar aan de andere kant, als wij dood zouden gaan en er verder niets zou zijn, waar leven we dan voor, wat voor doel hebben we dan.

    Ja ik ben echt zo'n kind dat daar uren over na kan denken, maar antwoorden zullen we toch nooit vinden,


    i need you like a heart needs a beat.

    Dat is een soort van Filosofie, dacht ik.
    Als je over een vraag begint na te denken en over de gewone dingen in het leven enzo, dan word je echt gek !
    Hoewel, soms is het wel grappig, als je het niet alleen doet !
    xx'


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ja! gisterochtend sdacht ik steeds * turnborke niet vergete*
    toen ik mijn boekentas gemaakt had en op weg naar het station, ik opeens: SHIT, ,KBEN MIJN TURNBROEK VERGETE!


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    ja ><


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.